• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ACME - modele wagonów pasażerskich

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.694 37 4
Da, bo ten drążek pojawi się od stony drzwi i nie haczy wtedy o ten kwadrat - odbijak wystający z pudła. Haczy na łukach nie ten drążek poziomy tylko jego pionowy wspornik do ramy wózka. Tylko trzeba uważnie wyciągnąć wózek z zatrzasku w gnieździe aby nie złamać tego elementu z odlanymi sprężynami belki bujakowej co widać pod strzałką a raczej jej lewą częścią grota.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
742 83 8
Geometrii nie da się oszukać. Dobra jazda wymaga minimalnego łuku. Model to kompromis, im bliżej oryginału, tym większe restrykcje jezdne. ACME ma w instrukcji każdego egzemplarza wartość promienia krzywizny, która umożliwia prawidłową jazdę. Dotyczy to modelu, który użytkownik dostaje w pudełku od producenta.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.334 504 30
Strasznie kolega @mariow-m1 jest niecierpliwy, ledwo cztery godziny minęły od pytania i już ma być odpowiedź? A może nikt nie potrafi na to odpowiedzieć, a może ci, którzy potrafią, w ogóle jeszcze na forum nie zaglądali, bo są np. w pracy? Trochę więcej cierpliwości.
 

Kudlaty

Aktywny użytkownik
Reakcje
727 23 1
Widziałem dwa zestawy z dodruku i poprawy w owych zestawach brak w stosunku do pierwszego wypustu. Z Acme to czysta loteria.
 

mariow-m1

Aktywny użytkownik
Reakcje
289 3 4
Widziałem dwa zestawy z dodruku i poprawy w owych zestawach brak w stosunku do pierwszego wypustu. Z Acme to czysta loteria.
Dziękuję za odpowiedź. Wczoraj też miałem okazję zobaczyć jeden zestaw w MM w Gdańsku i faktycznie nie jest lepiej. Ślady kleju na wózkach, brak elementu w wózku w wagonie do przewozu rowerów, a malowanie - szału nie ma. Pozdrawiam!
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
807 89 3
Zobacz załącznik 1040558

Tak informacyjnie dla dyskusji.
Tylko szkoda, że bez osłon aparatury. Czy w takiej wersji te wagony kursowały u nas i kiedy?
Wagony z PKP (bez VKM :love:), które wg mojej pamięci były modernizowane w latach 2006-2007. O ile dobrze pamiętam, to VKM PL-PKPIC nanoszono od zimy 2007/8, więc powyższe wagony będą odtworzone, jako świeżo po NG.

Pod kątem oznaczeń, to będzie zdecydowanie epoka Vc, a dokładnie jej ostatnie chwile :cool:
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.161 131 19
Tylko szkoda, że bez osłon aparatury. Czy w takiej wersji te wagony kursowały u nas i kiedy?
Wagony z PKP (bez VKM :love:), które wg mojej pamięci były modernizowane w latach 2006-2007. O ile dobrze pamiętam, to VKM PL-PKPIC nanoszono od zimy 2007/8, więc powyższe wagony będą odtworzone, jako świeżo po NG.

Pod kątem oznaczeń, to będzie zdecydowanie epoka Vc, a dokładnie jej ostatnie chwile :cool:
Super :D ! Będą doskonale pasować do modelu wagonu restauracyjnego typu Bautzen 89 (Roco 74823). Widać gołym okiem, że projektanci oznaczeń "trzymają rękę na pulsie" ;) ... teraz jeszcze jakaś pasująca miniatura lokomotywa by się przydała :podstepny: .
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
807 89 3
Super :D ! Będą doskonale pasować do modelu wagonu restauracyjnego typu Bautzen 89 (Roco 74823). Widać gołym okiem, że projektanci oznaczeń "trzymają rękę na pulsie" ;) ... teraz jeszcze jakaś pasująca miniatura lokomotywa by się przydała :podstepny: .
Widzę, że zgodnie z opisem na pudle restauracyjny powinien mieć dołożony hamulec magnetyczny, a tymczasem wózki GP200 są fabrycznie gołe...
 

Podobne wątki