• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor z warsztatu Telewizor11

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

Pawel

Aktywny użytkownik
H0e
Reakcje
351 1 1
Jeżeli chodzi o sputniki piaskowe to trzeba koniecznie zwracać uwagę na podtypy konkretnych numerów (układy żaluzji), w latach 90-tych w epoce żółtych czół podczas napraw powszechne były podmiany lokomotyw, stąd przy konwersji warto zawsze mieć zdjęcie oryginału :)
 
OP
OP
m_zntk

m_zntk

Znany użytkownik
Reakcje
11.618 177 14
Ktoś mnie tu pytał czy w SU/SP45 były firanki montowane w oknach bocznych, więc odpowiadam, nie , ja nigdy nie widziałem, aby ktoś z maszynistów wieszał firany w oknach narożnych czy też w oknie montowanym w drzwiach, bo to nie miało żadnego uzasadnienia, a tylko utrudniało widoczność.
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
774 78 3
Ktoś mnie tu pytał czy w SU/SP45 były firanki montowane w oknach bocznych, więc odpowiadam, nie , ja nigdy nie widziałem, aby ktoś z maszynistów wieszał firany w oknach narożnych czy też w oknie montowanym w drzwiach, bo to nie miało żadnego uzasadnienia, a tylko utrudniało widoczność.
W oknach trójdzielnych nie montowano ze względu na konstrukcję okna i stopień jego pochylenia. W oknach drzwi wejściowych, jak najbardziej montowano.
Jak ktoś nie jeździł, to nie zrozumie jak potrafi dokuczyć maszyniście słońce przez taką boczną szybę...
Poza tym lokomotywa, to kiedyś drugi dom, więc po zjeździe na boczek w nocy wypada się zasłonić i przymknąć oko.
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 18
Tabor 24
Tabor 5
Tabor 107
Tabor 4

Podobne wątki