• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowy półwysep helski i linia 213

Pitt35

Użytkownik
Reakcje
93 0 0
Adam66 faktycznie mój błąd było tam o nachyleniu 19%, a nie o kącie. Nachylenie 19% to nie to samo co kąt 19%. Jeszcze raz sory za walnięcie takiego babola:(

Jeszcze TLK ze Swarzewa do Władka
DSC09700.JPG
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.412 463 29
19 promili (), nie procentów (%)! 19% to, jak pisał kolega Adam66, 19 metrów wzniesienia na 100 metrach długości. 19 to i tak dużo, prawie dwa metry różnicy wysokości na 100 metrach (19 m na 1000 m). A tak w ogóle kąt podaje się w stopniach, nie w procentach czy promilach.
 

MichałK

Znany użytkownik
Reakcje
874 9 4
Nie rozumiem czemu miałbym się z prawdą mijać. Co źle powiedziałem? Taka jest moja subiektywna opinia, że wagony Z2 z klimą nie nadają się na linię helską, jako miłośnik kolei jeżdżę tam wyłącznie TLK/wagonowymi Regio. A IC zamiast wymyślać ze ściąganiem loków na Jantara z Czech to mogliby go zestawić z wagonów 140A i 141A. Niejeden EIC z takich wagonów jest zestawiony i nikt nie narzeka.
Tylko jeden EIC jest tak zestawiony Fregata i łącznik do niej Warmia.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.853 116 22
Mówcie co chcecie, ale jak dla mnie to ta linia zyskała po modernizacji a nie straciła. Wcześniej to nieco taką wiochą wiało patrząc na nią. Taki typowy dla PKP widok starości i rozkładu. Teraz (jeszcze) wygląda to ładnie i estetycznie. Władysławowo to miejscowość turystyczna i dobrze że teraz dworzec wita lepszym wyglądem.
Mnie osobiście bowiem drażni ta polska bylejakość powszechna, a takie rzeczy cieszą.
 

Darek1957

Znany użytkownik
Reakcje
1.237 0 0
Popieram CoCu zmodernizowana linia wygląda nowocześnie. Najważniejsze jest to, żeby remonty wykonywać kompleksowo. Tak jak w całości szlak kolejowy półwyspu helskiego. Wtedy widać zrealizowaną inwestycję.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.853 116 22
Szkoda tylko, że jak pokazał ktoś na fotce, przy modernizacji peronów, przy okazji odstawia się lipę w kwestii odsłaniania dolnych części ścian, jakich się jednocześnie nie wykańcza w żaden sposób.
 

Hajo

Aktywny użytkownik
MSMK
Reakcje
83 2 0
Irku, ale to było w trakcie roboty, następnego dnia czy chwilę później zostało to zrobione jak trzeba. Po prostu położyli "całą" kostkę brukową, ale na później zostawili poprawienie ściany i docinanie jej. Jeśli mówimy o tym samym zdjęciu...
 

jastarnik84

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
...Teraz (jeszcze) wygląda to ładnie i estetycznie...
pare dni po zamontowaniu oszklenia znalazla sie jakaś "mądra" ekipa, której przeszkadzaly szyby we wiatach na stacji w Jastarni niemówiąc już o napisach na ławkach i na skrzynkach rozdzielni. Później wrzuce fotki...
 
Ostatnio edytowane:

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.853 116 22
A to akurat już jest standard, że jak tylko gdzieś jakąś stację wyremontują, to zaraz znajdują się tacy co to zniszczą.
Ale jak trzeba mieć w głowie *****ne, by zniszczyć coś co dopiero co wykonano nie małymi środkami.
 

morhead

Użytkownik
Reakcje
18 0 1
CoCu prawie mnie przekonałeś ;)
Ale trafiłem dziś na to :)

foto ze strony: www.wrphoto.eu

Ale spoko mnie to wcale nie przeszkadza, że "się robi"... Jako miłośnik tęsknię za świetnością kolei i starymi wozami... Mam do tego prawo by dzielić się z innymi tęsknotom za dawnymi czasami ;)
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.305 58 3
W niedzielę na dachu u sąsiada ktoś robił fotografie pociągom czy to ktoś z forum. A swoją drogą że ja na ten pomysł nie wpadłem:gwizd:. Tak blisko mieszkać a czasu na robienie zdjęć na razie nie mam:(
 

Podobne wątki