• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie DART

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
35 0 0
Zdaje się że za sprzęgiem, obudowę wstawili.
Praktyczne i logiczne rozwiązanie.
Tak. Zapewne, by się nie uszkodziły wnętrzności i przy okazji nie brudziły. Ciekawe, czy powoduje zauważalne opory powietrza i spowalnia znacząco skład?
 
Ostatnio edytowane:

JacekGG

Aktywny użytkownik
Reakcje
37 0 0
Tak. Zapewne, by się nie uszkodziły wnętrzności i przy okazji nie brudziły. Ciekawe, czy powoduje zauważalne opory powietrza i spowalnia znacząco skład?
Bardzo raczej nie zwiększa oporu o ile w ogóle go zwiększa. Tam zresztą i tak powietrze nie miało prostego przelotu.
Bilans wynikający z jej montażu jest raczej na korzyść, aczkolwiek mogliby poprawić estetykę mocowania (chyba że na fotce tylko tak wygląda).
 

JacekGG

Aktywny użytkownik
Reakcje
37 0 0
Dwa Darty do dziś stały na terenie Pesy... ale już podobno odjechały w kierunku Mińska lub Warszawy...
Przypominam sobie jak Pesa podpisała kontrakt na Darty i było wiele głosów że nie dadzą rady, że to nie ta półka jeszcze i mało czasu.
Jednak się udało.
No może nie było to w końcówce "książkowe", ale szacun dla Pesy i PKP IC że dało radę. (wiadomo o jaką kasę chodziło).

Dart zbiera pochlebne opinie w większości.

Podjęli wyzwanie i je zdobyli (nie bez trudności), zrobili coś co wydawało się niewykonalne, a jednak.
Stąd miejmy nadzieję że obecny Dart to pierwszy krok do Polskiego składu KDP klasy premium i tego Pesie życzę.

Polak potrafi i nieraz to już pokazał!
 

Krzysztof Koj

Znany użytkownik
Reakcje
635 3 1
(...) Rośnie młody Mikol :D
I bardzo dobrze. Niech rośnie! Szkoda tylko, że nie będzie już nigdy chciał kupić modelu lokomotywy albo wagonu PKP z epoki IIIc lub IVa :).
Biedne dziecko nie zazna także już nigdy komfortu podróżowania na wysuwanym, sprężynowym fotelu w wagonie typu 112Ag klasy 1...
 
Ostatnio edytowane:

Gonziak

Znany użytkownik
Reakcje
76 0 0
Lublin, 16.02.2016 roku. ED161-006 IC 12104 Czartoryski, Warszawa Zachodnia - Lublin oraz ED161-009 IC 24107 Roździeński, Lublin - Katowice.

20160216_101740.jpg
20160216_101740(0).jpg
20160216_101837.jpg
20160216_101849.jpg
20160216_094433.jpg
20160216_094449.jpg
20160216_094520.jpg
20160216_094556.jpg
20160216_094627.jpg
20160216_095201.jpg
20160216_095002.jpg
20160216_094934.jpg
 

Adam Okuń

Znany użytkownik
Reakcje
1.166 1 0
"Dart" ED161-016 jako pociąg IC Walenty Roździeński w drodze z Lublina do Katowic wjeżdża do Dąbrowy Górniczej 2016-02-26

 

escobar

Znany użytkownik
Reakcje
195 7 0
Arturoko napisał(a):
Ta, tania siła robocza z Ukrainy dniami i nocami je składała. Widziałem to osobiście w Toruniu i słyszałem od pracowników PESY jak sprawa wygląda w innych zakładach.
Z Ukrainy to ok 500 osób reszta to "zbieranina" z całej Polski, kilkanaście agencji pracy ze stawkami od 10 zł brutto/godzinę...
a najlepsze że niby się udało dotacja z UE nie przepadła, niby wszystko w papierach jest gotowe na grudzień 2015, choć wiadomo, że Bydgoszcz (tramwaje), Łódź (tramwaje) i 20 sztuk Darta nie ukończono w 2015!!!
Prezes obiecał swojej załodze dodatkowo extra kasę, premie za nadgodziny a ... w Bydgoszczy na forach aż huczy że nie płaci, ścina premie, nie płaci nagród tylko gołe pensje i tyle... bo prezes to czempion biznesu i wie, że w Polsce jest przyzwolenie na takie praktyki:confused: