Przy Bażantarni wjazd odbywał się na sygnał Ms2 na tarczy manewrowej, a na końcu torów przyjazdowych stały wskaźniki W4 (plusiki). IKAJ nie miał wjazdowej tarczy manewrowej i nie miał wskaźników W4. Wskaźniki ukresu powinny być przy każdym rozjeździe. Chodzi mi o to, jaki masz plan prowadzenia ruchu na Twojej bocznicy. Czy wjeżdżać mają lokomotywy "Cargo", czy tylko prywatna (czyli czy planujesz poświęcić jeden tor na punkt zdawczo odbiorczy)? Na sieci H0 jest już podobna bocznica szlakowa jak Twoja. Są to Elewatory Maciejki. Klasyczna bocznica szlakowa. Ale nie może za bardzo sama funkcjonować, to znaczy potrzebna jest jej jakaś pobliska stacja i ustalone zasady zwalniania szlaku. Na przykład na jednej z imprez Maciejki były powiązane jeśli dobrze pamiętam z Chociczą i tam była blokada rozjazdów wyjazdowych z Maciejek. Podsumowując, chciałbym zapytać jaki masz pomysł na funkcjonowanie bocznicy. Czy tak jak na schemacie będzie to bocznica szlakowa (wtedy trzeba ustalić zasady jej funkcjonowania i poinformować o nich dyżurnych z sąsiednich stacji), czy też mając zunifikowany profil bocznica będzie dołączana do innej stacji, która ma "wyjście" do bocznicy. Wtedy można zrobić coś takiego jak na Bażantarni. Czy już podjąłeś decyzję? Natomiast co do wskaźnika W5, to chyba przy takiej bocznicy szlakowej jak Twoja skład wjeżdża na bocznicę i manewruje na niej. W5 nie jest potrzebny.