Kapitalnie wygląda ta amatorska dłużyca
Świetny pomysł na model .
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to raczej odwrotnie trzeba myśleć . Znaczy się przeważnie ładunek zabezpiecza sie na placach do tego przeznaczonych , rzadko kiedy zdarza się to na ulicy . Elementy które wystają do trzymania zwiniętej plandeki wraz z nią sama przeważnie parę centymetrów wystają . To mogło by powodować kolizje z innymi ciężarówkami na wąskich drogach które dość często się zdarzają ,a wiadomo że od prawej strony zawsze jakiś bufor jest . Jeżdżąc po naszym kraju zauważyłem też pewne lokalne interpretacje przepisów . W wielu miejscach ile byś nie wiózł musi być plandeka , a np. w Stolicy często widzę wywrotki które mają ładunek równo z burta i jadą bez plandeki założonej .
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to raczej odwrotnie trzeba myśleć . Znaczy się przeważnie ładunek zabezpiecza sie na placach do tego przeznaczonych , rzadko kiedy zdarza się to na ulicy . Elementy które wystają do trzymania zwiniętej plandeki wraz z nią sama przeważnie parę centymetrów wystają . To mogło by powodować kolizje z innymi ciężarówkami na wąskich drogach które dość często się zdarzają ,a wiadomo że od prawej strony zawsze jakiś bufor jest . Jeżdżąc po naszym kraju zauważyłem też pewne lokalne interpretacje przepisów . W wielu miejscach ile byś nie wiózł musi być plandeka , a np. w Stolicy często widzę wywrotki które mają ładunek równo z burta i jadą bez plandeki założonej .