Popatrzyłem trochę w internet, bo wpierw myślałem że to jest zupełnie inny wagon. Ale ogólnie nie mam też zamiaru zgłębiać tematu włoskich wagonów silnikowych. Dziwne jednak trochę mi się wydaje, jakoby ten wagon miał mieć takie samo oznaczenie jak to co we Włoszech eksploatowano pod tym samym oznaczeniem, właśnie ze względu na fakt iż oba wagony mają spore różnice w wyglądzie. Chociaż jest oczywiście możliwe, że to ten sam wagon, tylko dla potrzeb zamawiającego ze zmienionymi cechami budowy.
To co dalej napiszę, to tylko moje domysły, ale wlot powietrza do chłodnicy może został powiększony ze względu na lepsze chłodzenie w cieplejszym klimacie tego kraju, drzwi przesunięto nad same wózki, bo jak widać na ścianach bocznych wagonu pojawiły sie wyoblone osłony wózków, pozwalające na ich skręt, co wynikało albo ze zwiększonego rozstawu szyn, albo ze względu na potrzebę wpisywania sie w ciaśniejsze łuki, no i drzwi nie mogły się znajdować w miejscu tych wyoblonych osłon, dodano górny reflektor by być może odpowiadać istniejącym w tamtym kraju przepisom dotyczącym oznakowania czoła pociągu. Inna zaś sprawa, że rozstaw tych osłon wózka wydaje mi się mniejszy niż rozstaw osi w SD80, więc może w tym wagonie zastosowano inne wózki o mniejszym rozstawie osi?
W Wikipedii niby jest to zdjęcie, ale poza tym zdjęciem, w tekście nie widzę nic o tym by te wagony były eksploatowane w Libii. A jak wiadomo, Wikipedia nie jest tworzona przez specjalistów, tylko każdego kto chce, więc możliwe że ktoś natknął się na tę fotkę gdzieś w sieci z opisem że to ten sam wagon i ją dodał do Wikipedii, podczas gdy może być to inny wagon.