Na "twarzowej ksiazce" znalazlem cos co zwrocilo moja uwage, mianowicie 3 zdjecia opisane jak ponizej:
"Fotografia reklamowa dla Centralnego Biura Obsługi Podróżnych PKP POLRES. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA".
Zaciekawila mnie zwlaszcza pierwsza fotografia dotyczaca "Kaszuba" i komentarz pod tymze zdjeciem:
"Nie widziałem zdjęcia Kaszuba z SN61. A podobno kursował w zestawieniu 3 x SN61 + 7 pudeł. Ewentualnie jak się mylę, niech ktoś bardziej zorientowany poprawi."
I kolejna odpowiedz:
"Ja słyszałam tylko o 2xSN61… Za moich czasów (początek lat osiemdziesiątych) standardem była już lokomotywa SU46 lub SP47 na ekspresach i SP45 na pospiesznych (nieodżałowany Stoczniowiec)…"
I kolejny:
"Kaszub na eSeNach jeździł od lata 1962 r. do końca rozkładu 69/70. W sezonie letnim był wydłużony do Helu. Od rozkładu 67/68 na eSeNach jeździł poza sezonem. Wcześniej to jest od lata 1960 (od zimy 1960 r. na eSeNach) nazywał się poetycko Strzała Bałtyku. To poniżej to ostatni rok kursowania eSeNów".
Dysponuje ktos takimi zdjeciami skladu z 2 lub 3 SN61? Gdzies mozna poczytac o tym temacie wiecej?
@Stanisław1972 ?
@Andrzej Harassek ?Mysle, ze interesujacy watek.
Wszystkie zdjecia pochodza z "twarzowej ksiazki" z profilu
RAILWAY ARCHEOLOGY