Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Coś tu z numeracją nie tak , bo jeśli to wagon barowy BJwxz z 2 klasą to oznaczenie powinno być 50 51 85...., a jeśli przerobiony na restauracyjny lub barowy bez przedziałów 2 klasy to 50 51 88.....
Jakież było moje zdziwienie ,gdy ujrzałem to co przedstawia poniższe zdjęcie ( zrobione 28.02.2018) w Kluczborku.
Myślałem ,że wagony kubłowe już nie są w eksploatacji a tu proszę dość spora ilość i to w niebieskim malowaniu Cargo.
Andrzeju te wagony pokazane na fotce czekają w kolejce na remont w " Wagrem " (Kluczbork).
Zapewniam Ciebie ,że na innym torze widziałem ich dość sporo już wymalowanych na cacy w opisie Cargo. (wyglądały jak nówki)
Podejrzewam , że kubły te zdejmowane są z wagonów mają malowane czoła potem wracają na wagon i są malowane z boków.
Andrzeju te wagony pokazane na fotce czekają w kolejce na remont w " Wagrem " (Kluczbork).
Zapewniam Ciebie ,że na innym torze widziałem ich dość sporo już wymalowanych na cacy w opisie Cargo. (wyglądały jak nówki)
Podejrzewam , że kubły te zdejmowane są z wagonów mają malowane czoła potem wracają na wagon i są malowane z boków.
Pan Zbigniew ma rację. Dzisiaj jadąc przez Kluczbork widziałem kilka sztuk. Oprócz malowania widziałem dwie sztuki bez wózków stojące na podnosnikach. Fotki poglądowe robione z okna pociągu.
Pan Zbigniew ma rację. Dzisiaj jadąc przez Kluczbork widziałem kilka sztuk. Oprócz malowania widziałem dwie sztuki bez wózków stojące na podnosnikach. Fotki poglądowe robione z okna pociągu.
Niestety nie, tylko wczoraj przejeżdżałem. I wracając popołudniem ale inną trasą widziałem dwa wagony kubłowe odstawione w Gliwicach Łabędach. Świeżo odmalowane, przypuszczalnie dostarczone z Kluczborka.
A jak się maluje oznaczenia na szybko zrobione podczas postoju w Kluczborku
Na zakładowych torach pojawiła się ciekawa "gromadka" wagonów. Sądzę, że to mocno przebudowane platformy 426Z. Muszę podpytać jaka to firma podesłała wagony do naprawy.
Miło widzieć wagoniki z ArcelorMittal Poland a konkretnie z oddziału krakowskiego. Mocno powątpiewam żeby materiałem przebudowy były 426Z,prędzej by pasowały z 17W i 401Z,chociaż to i tak temat rzeka...
17W na bank, Młodzikowski -mógł byś proszę zrobić fotki opisu wagonów przed i po remoncie ?, potrzebne do modelu w 1:25
edit:
szczególnie ten pierwszy za lokomotywą
Cytuję za autorem Piotrkiem Chorążym " Pudło wagonu typu 75W (1K) stojące onegdaj niedaleko Bratoszewic (linia 15). Wówczas nie było takiego "ciśnienia" na zdejmowanie -współczesnych, wydawać by się mogło- tabliczek. Dzisiaj żal, że nie wisi na Naszej ścianie. "
Rok 2004.
Mam pytanie do obserwatorów nie tylko tego, co na przedzie składów towarowych jeździ. Za Katalogiem Wagonów Towarowych P. Terczyńskiego, w Polsce można było uświadczyć 8 sztuk wagonów nazwanych zwyczajowo Ng480. Czy ktoś orientuje się, czy jeszcze tego typu wagony są eksploatowane? Czy jak to często bywa w wypadku rzadkiego wagonu poszły do nieba? https://www.drehscheibe-online.de/foren/file.php…
To tenże wagon na oryginalnym skanie jeszcze z kolei DR.
Drugie pytanie - wagon 224Sa (i tylko ten typ). Czy jeszcze można takowe spotkać? Niestety w składach firmy ARS Altmann udało mi się tylko sfotografować wagon 224Sc, któremu wymieniono w całości praktycznie górny pomost zastępując go jakąś potężną konstrukcją. Gdzie takowe wagony kursują? Jest jakaś stała relacja albo stałe wahadło, które kursuje w miarę nierozdzielone innymi typami? http://adamusadam.pl/system/assets/1331918396_normal.jpg
Powyżej typ 224Sb, niestety, nie udało mi się znaleźć (prócz zdjęcia z katalogu) wagonu 224Sa.