Przykro mi powiedzieć ale Kolega się myli akurat w tej kwestii. Wagony z rodziny 401Z miały stosunkowo niewiele wspólnego z węglarkami 17W, poza ogólnymi założeniami konstrukcji ramy podwozia. Na tym zdjęciu z Rzeszowa to rzeczywiście jest węglarka 17W. Na dowód skany zdjęcia i rysunku tego wagonu z "Katalogu..." z r.1973-go.
Jest widoczny wyraźnie długi poziomy odcinek dolnej krawędzi ramy nad częścią wózków. Przypuszczalnie taki profil przyjęto dla lepszego dostępu do wózków. Wagon z Rzeszowa jest obrócony o 180 stopni w stosunku do wagonu ze zdjęcia z katalogu, widać to po tablicach przestawczych hamulca zespolonego.
Jest widoczny wyraźnie długi poziomy odcinek dolnej krawędzi ramy nad częścią wózków. Przypuszczalnie taki profil przyjęto dla lepszego dostępu do wózków. Wagon z Rzeszowa jest obrócony o 180 stopni w stosunku do wagonu ze zdjęcia z katalogu, widać to po tablicach przestawczych hamulca zespolonego.