Janku i tu niestety się mylisz
Jeżeli popatrzysz na zdjęcia oryginalnych wagonów brankardów jakie stosowano na PKP niezależnie od typu wagonu na którym brankarda przebudowano (Opelln,Bremen,23K,exPwg14) to nie ma na podwoziu skrzyń akumulatorowych ani nawet prądnic. Panowie może Was to zdziwić ale w tych wagonach stosowano oświetlenie świecowe, lub za pomocą lamp naftowych.
Piszę tu o drewnianych wagonach w składach pociągów zdawczych dla konduktora ,kierownika i manewrowych obsługujących taki pociąg. Proszę nie mylić nazwy brankarda z wagonem bagażowym, bo i te również niektórzy nazywali brankardami.
Więc jeżeli ktoś jest modelarzem realistą (ortodoksem) nie powinien montować oświetlenia w modelu brankarda
Pozdrawiam serdecznie
Jeżeli popatrzysz na zdjęcia oryginalnych wagonów brankardów jakie stosowano na PKP niezależnie od typu wagonu na którym brankarda przebudowano (Opelln,Bremen,23K,exPwg14) to nie ma na podwoziu skrzyń akumulatorowych ani nawet prądnic. Panowie może Was to zdziwić ale w tych wagonach stosowano oświetlenie świecowe, lub za pomocą lamp naftowych.
Piszę tu o drewnianych wagonach w składach pociągów zdawczych dla konduktora ,kierownika i manewrowych obsługujących taki pociąg. Proszę nie mylić nazwy brankarda z wagonem bagażowym, bo i te również niektórzy nazywali brankardami.
Więc jeżeli ktoś jest modelarzem realistą (ortodoksem) nie powinien montować oświetlenia w modelu brankarda
Pozdrawiam serdecznie