Chciałem edytować post o semaforze S 3 oraz pulpit sterowniczy Tillig 08211 jednak brak , możliwości. Dlatego tu napiszę przy takim zastosowaniu sterowania semaforem, możemy dołożyć urządzenie Tillig 08410 uzyskać wtedy ,również automatyczne sterowanie semaforem. Po co było wyśmiewać mój projekt
kiedy , można sterować manulanie i automatycznie. Urządzenia są z bardzo dobrego tworzywa na spodzie gruba blacha profesjonalne bardzo dobre i trwałe z oznakowaniem funkcji , można je stosować jako 6 funkcji włączania/wyłączania trwałego lub 6 funkcji impulsowych (do sterowania art. magnetycznych n.p. napędów zwrotnic i urządzeń włączanych za pośrednictwem przekaźników) . Tak to wygląda schemat , również podłączenia jednego lub 2 semaforów . To , może być semafor 5 komorowy bez znaczenia jaka ilość świateł .
@piottrw 70 lokomotyw moje uznanie ja posiadam póki co jeden egzemplarz
to ile posiadasz wagonów, domyślam się ile całościowo posiadasz różnych rzeczy ogromna ilość . W takim wypadku przerabianie wszystkiego na nowo nie jest opłacalne bo kosztowne. Jeśli ci działa nie kombinuj jeśli wszystko ci działa . Jeśli dobrze zrozumiałem ciebie Piotrze w niektórych silnikach lokomotyw jest jakaś zła konstrukcja bo występuje brzęczenie na analogowych regulatorach oraz na cyfrowym sterowaniu . Moje uznanie za piękną kolekcję sprzętu oraz wiedze kolegi . W domu rządzi u ciebie system analogowy to fajnie. Jak wczoraj powiedziałeś sam lepiej kupić sobie lokomotywy.
Sterowanie zatrzymaniem pociągu odbywa się za pomocą nastawy na klawiaturze (krótkie przyciśnięcie). Tak jak w schemacie powyżej zatrzymają się tylko pociągi nadjeżdżające z lewej do prawej i mające czerwone światło. Naciśnięcie na klawiaturze sygnału "zielone" spowoduje ruch pociągu. Przejazd lokomotywy przez odcinek toru kontaktowego (z lewej strony rysunku - 83159) przełączy przekaźnik na pozycję "stój" i zmieni na semaforze automatycznie światło na czerwone.
Rozwiązanie wzbogacone o drugi semafor. Jeśli na semaforze głównym zapali się "stój" - na poprzednim zapali się żółte światło.




@piottrw 70 lokomotyw moje uznanie ja posiadam póki co jeden egzemplarz
Sterowanie zatrzymaniem pociągu odbywa się za pomocą nastawy na klawiaturze (krótkie przyciśnięcie). Tak jak w schemacie powyżej zatrzymają się tylko pociągi nadjeżdżające z lewej do prawej i mające czerwone światło. Naciśnięcie na klawiaturze sygnału "zielone" spowoduje ruch pociągu. Przejazd lokomotywy przez odcinek toru kontaktowego (z lewej strony rysunku - 83159) przełączy przekaźnik na pozycję "stój" i zmieni na semaforze automatycznie światło na czerwone.
Rozwiązanie wzbogacone o drugi semafor. Jeśli na semaforze głównym zapali się "stój" - na poprzednim zapali się żółte światło.
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: