Choróbsko odpuszcza bardzo powoli, więc korzystając z eLquatro i tego, że byłem sam w domu do południa, nieco nadgoniłem prace.
Nastawnia:
- wstawione okna i pomalowane ramy okienne od wewnątrz na biało
- pomalowane drzwi zewnętrzne i wstawione na miejsce
- pomalowany główny dach oraz dach przybudówki
- sklejony i pomalowany komin
- pomalowane szafki pracownicze i wstawione na miejsce
- doszły telefony na biurka nastawniczego i dyżurnego ruchu
(od Bogosa - maleństwa takie, że nawet nie byłem w stanie tego pomalować, poszło białe, oryginalnie)
Dworzec:
- sklejona rama poddasza głównego budynku
- wklejona stolarka okienna i drzwiowa tu i ówdzie
- pomalowana wewnętrzna ściana tylna poczekalni oraz przechowalni bagażu
- ściana przechowalni bagażu, która jest od str poczekalni została....zmieniona na poczet lady bagażowej.
Udało się naprawdę dużo zrobić. Jestem zadowolony.
Nie ma co pokazywać, ale jak już będzie, to pokażę.
Następne kroki, to
- wnętrze parteru budynku głównego. Wnętrza piętra nie będę robić, ale będzie oświetlone.
Będzie dużo światła na tym dworcu.

- pomalowanie podłogi poczekalni
- wklejenie szyb (także w nastawni)
- zbudowanie wnętrza przechowalni bagażu
- odeskowanie dachu poczekalni (chodzi o sufit )
O ile układ torowy nie uległ i nie ulegnie zmianom, tak miasteczko "wędruje" dookoła stacji.
Pensjonat był w jednej z pierwszych opcji i "wrócił" na miejsce.
Będzie ładnie, zielono.
Jestem coraz bliżej "ostatecznej" wersji
Zastanawia mnie cały czas jedno - czy zadaszyć peron 2 od dworca, aż do połowy, czy w ogóle nie zadaszać.
Biję się z tym tematem, bo daje to klimat, ale nie jest wyznacznikiem w żaden sposób, do niczego.