Całkowicie się zgadzam z Kolegą
@Pantograf i pozwalam sobie zamieścić rysunek. Jeszcze raz podkreślam, że zarówno w naturze jak i na sieci modelarskiej skrzyżowanie przewodów musi być stabilizowane i muszą to być dwa różne wysięgniki. Tylko wtedy można niezależnie (oddzielnie) naprężać te przewody. A naprężenie przy sieci 0.3mm jest konieczne. Niektórzy naprężają także sieć 0.56mm. Przy dobrym naprężeniu ryzyko ześlizgnięcia się odbieraka z przewodu jest mniejsze.
Mam też uwagę na temat RTS-u (Regulaminu technicznego stacji) Twojej stacji. Zalecenia mówią o jak najkrótszych przebiegach manewrowych. Tarcza manewrowa ustawiona w miejscu, którym proponujesz będzie niepotrzebnie wydłużała drogę i czas manewrów, a dodatkowo skróci długość manewrujących składów. Myślę, że trzeba ją przesunąć bliżej przejazdu. Poza tym, skoro słupy elektrycznej sieci trakcyjnej stoją po drugiej stronie torów może warto postawić tarczę na słupie? Będzie widoczna z większej odległości. Tak przynajmniej twierdzi Kolega Gawryluk, który ma do mnie pretensje za karzełka na torze wyciągowym do ładowni