Dobry wieczór koledzy.
Jak to mówią: "piątek weekendu początek " więc powinno się coś dziać
Postanowiłem po powrocie z pracy coś tam ruszyć do przodu,jest jeszcze sobota,niedziela więc mam nadzieję na jakieś dokonania.
Teraz była by kolej na górę parowozu. Zacząłem od tego co najłatwiejsze.
Drzwi dymnicy - usunąłem to co nie potrzebne dla polskiej wersji i zamontowałem poręcz i wieszak dla latarni (awaryjnego światła)bo chyba do tego on służy
Budka maszynistów - usunięte wszystkie poręcze ,niby haki do zdejmowania budki a te zastąpiłem nowymi/odlewanymi (od Mirka).
Jutro powalczę z poręczami
Pomost wokół kotła - tutaj w zasadzie na dziś osadziłem prądnicę w miejsce gdzie być powinna. Ale zakres dalszych prac przy pomoście przewiduje jeszcze kilka zmian.
Z tych łatwiejszych zmian udało mi się dzisiaj wykonać jeszcze dość charakterystyczny szczegół dla tych parowozów.
Dodaje to taki smaczek A mianowicie te starsze pruskie konstrukcje były głównie nitowane. Tak też było z kominem P8. Postanowiłem zaznaczyć to w modelu.
Wiertło 0,4 mm i powklejałem takie " niciki "
Na dzisiaj chyba wystarczy ,jutro będę walczył dalej.....
Pozdrawiam serdecznie
Jak to mówią: "piątek weekendu początek " więc powinno się coś dziać
Postanowiłem po powrocie z pracy coś tam ruszyć do przodu,jest jeszcze sobota,niedziela więc mam nadzieję na jakieś dokonania.
Teraz była by kolej na górę parowozu. Zacząłem od tego co najłatwiejsze.
Drzwi dymnicy - usunąłem to co nie potrzebne dla polskiej wersji i zamontowałem poręcz i wieszak dla latarni (awaryjnego światła)bo chyba do tego on służy
Budka maszynistów - usunięte wszystkie poręcze ,niby haki do zdejmowania budki a te zastąpiłem nowymi/odlewanymi (od Mirka).
Jutro powalczę z poręczami
Pomost wokół kotła - tutaj w zasadzie na dziś osadziłem prądnicę w miejsce gdzie być powinna. Ale zakres dalszych prac przy pomoście przewiduje jeszcze kilka zmian.
Z tych łatwiejszych zmian udało mi się dzisiaj wykonać jeszcze dość charakterystyczny szczegół dla tych parowozów.
Dodaje to taki smaczek A mianowicie te starsze pruskie konstrukcje były głównie nitowane. Tak też było z kominem P8. Postanowiłem zaznaczyć to w modelu.
Wiertło 0,4 mm i powklejałem takie " niciki "
Na dzisiaj chyba wystarczy ,jutro będę walczył dalej.....
Pozdrawiam serdecznie