Zmieniłem poręcze na tylnych kątach tendra, te po jakimś czasie były wymieniane na prawdziwych na te które dałem najpierw, ale według zdjęć jakie posiadam, fabrycznie kończyły się pod górą tendra:
Poręcze z tylnych kątów dałem na przednie kąty skrzyni. Dodałem także drzwiczki do węgla oraz ekstra stopnie po bokach na przedniej podłodze tendra;
Będę jeszcze musiał wyciąć płaski otwór na sprzęg pomiędzy tendrem i parowozem. Otwarta przestrzeń widoczna na przodzie tendra zostanie na elektrykę. Elektrykę wymysliłem prowadzić w rurze stokera parowozu:
Tym sposobem elektryka będzie prawie nie widoczna i kable będą iść prosto do silnika wcześniej już przygotowanym otworem z drugiej strony rury stokera.
Oprócz tego płaskiego otworu w ramie tendra, ten jest już praktycznie skończony jeśli chodzi o detale...pozostały jedynie górne mocowania sprężyn boostera, te będzie trzeba wyrzeźbić jutro.
Poręcze z tylnych kątów dałem na przednie kąty skrzyni. Dodałem także drzwiczki do węgla oraz ekstra stopnie po bokach na przedniej podłodze tendra;
Będę jeszcze musiał wyciąć płaski otwór na sprzęg pomiędzy tendrem i parowozem. Otwarta przestrzeń widoczna na przodzie tendra zostanie na elektrykę. Elektrykę wymysliłem prowadzić w rurze stokera parowozu:
Tym sposobem elektryka będzie prawie nie widoczna i kable będą iść prosto do silnika wcześniej już przygotowanym otworem z drugiej strony rury stokera.
Oprócz tego płaskiego otworu w ramie tendra, ten jest już praktycznie skończony jeśli chodzi o detale...pozostały jedynie górne mocowania sprężyn boostera, te będzie trzeba wyrzeźbić jutro.
- 7
- 2
- 1
- Pokaż wszystkie