Okej ja też mam dręczące pytania:
ZPNT Dębica posiada w swojej flocie poniższe wagony 3909 Rs. Co najmniej jeden wagon jest niebieski, a pięć popielatych sztuk (najprawdopodobniej) zostało wypożyczone ZUE Kraków, które są wykorzystywane w pracach przy modernizacji krakowskiej linii średnicowej. Głównie znajdują zastosowanie w transporcie starych elementów infrastruktury jak rozjazdy czy wykopane betonowe fundamenty słupów sieci trakcyjnej.
Wyraźnie widać, że wagony są stare. Bardzo charakterystyczne jest łukowe dolne wzmocnienie, oraz wózki zbliżone do 1XT (nie 1XTa). Przeszukując sieć natrafiłem na zbliżone wagony: SNCF Rs 80.1, oraz DB Rs⁶⁸⁰. Z którymi to dzierżą zbliżoną długość 19,88m, oraz rozstaw wózków 13m, ale posiadają ażurowe dolne wzmocnienie inne wózki i inne ściany czołowe. Niemniej na podstawie tego śmiem twierdzić, że wszystkie te wagony mieszczą się w grupie ustandaryzowanych Platform Rs UIC/ORE z przełomu lat '50 i '60. Na poniższych egzemplarzach widać pozostałości starych opisów takich jak dawny właściciel ERR, oraz prawdopodobnie dawna stacja macierzysta Dobova (Słowenia).
Szukam jakichkolwiek dodatkowych informacji.
33 51 3909 738-0; 33 51 3909 744-8; 33 51 3909 750-5; 33 51 3909 748-9; PL-ZPNT Rs - Kraków lipiec '17 do kwiecień '19.
ZPNT Dębica posiada w swojej flocie poniższe wagony 3909 Rs. Co najmniej jeden wagon jest niebieski, a pięć popielatych sztuk (najprawdopodobniej) zostało wypożyczone ZUE Kraków, które są wykorzystywane w pracach przy modernizacji krakowskiej linii średnicowej. Głównie znajdują zastosowanie w transporcie starych elementów infrastruktury jak rozjazdy czy wykopane betonowe fundamenty słupów sieci trakcyjnej.
Wyraźnie widać, że wagony są stare. Bardzo charakterystyczne jest łukowe dolne wzmocnienie, oraz wózki zbliżone do 1XT (nie 1XTa). Przeszukując sieć natrafiłem na zbliżone wagony: SNCF Rs 80.1, oraz DB Rs⁶⁸⁰. Z którymi to dzierżą zbliżoną długość 19,88m, oraz rozstaw wózków 13m, ale posiadają ażurowe dolne wzmocnienie inne wózki i inne ściany czołowe. Niemniej na podstawie tego śmiem twierdzić, że wszystkie te wagony mieszczą się w grupie ustandaryzowanych Platform Rs UIC/ORE z przełomu lat '50 i '60. Na poniższych egzemplarzach widać pozostałości starych opisów takich jak dawny właściciel ERR, oraz prawdopodobnie dawna stacja macierzysta Dobova (Słowenia).
Szukam jakichkolwiek dodatkowych informacji.
33 51 3909 738-0; 33 51 3909 744-8; 33 51 3909 750-5; 33 51 3909 748-9; PL-ZPNT Rs - Kraków lipiec '17 do kwiecień '19.