(...)
Dopowiedziałbym, że to prawdopodobnie jest typ 1415A2 ale głowy nie dam. Trzy pola pomiędzy drzwiami + brak zaczepu do zawiasu od drzwi w górnej obwodzinie + brak "wcięcia" w ramie wagonu w okolicy haków okrętowych.
No, właśnie... ten wagon jest bardzo podobny do 1415A
3, ale w moim uznaniu nim nie jest. Jeżeli dobrze kojarzę tego typu oznaczenia (1415A3, 1415G6, 3614D5) są wewnętrznymi oznaczeniami kolei belgijskich, więc nie powinny być stosowane do wagonów produkcji szwajcarskiej. Ponadto różnicą są wózki. Wiem, że w przypadków tak starych wagonów, często zdarzają się przekładki wózków, ale w napotkanym artykule o szwajcarskich Eanos-
ach jest jasno napisane, że zastosowano w nich niemiecki typ wózków, w przeciwieństwie do (starszych szwajcarskich) Eaos-
ów, które były budowane z charakterystycznymi "francuskim" typem Y25 z odlewaną ramą (które widzimy na zdjęciach). Tak więc, twierdzę, że to są bardzo podobne wagony, ale ze względu na pochodzenie, różne. Tak samo jak w przypadku polskich Eanos 415W i niemieckich Eanos-x 059.
Przy okazji wrzucę zdjęcie innego przykładu ex. szwajcarskiego Eaos-
a:
31 85 5320 082-1 CH-SOBET Eaos - 18 lipca 2019, na haku duetu EU07-399 + EU07-441 w bardzo zróżnicowanym składzie węglarek na PLK95 między p.o. Kraków Lubocza, a stacją Kraków Nowa Huta