... a właśnie miałem się spytać, czy ktoś wie, co stało się z SU46-047... bo wczoraj, będąc na dworcu głównym w Olsztynie zrobiłem m.in. poniższe zdjęcie, gdzie w szeregu lokomotyw, "wyciągniętych" w listopadzie na tor nr 504, znikła pierwsza z nich, licząc od lewej... czyli SU46-047, która stała najbliżej rozjazdu nr 35 (za stojącą najdalej po prawej, SU46-022, jest kozioł oporowy)... czyżby "proceder" złomowania wyglądał tak, że następna zniknie kolejna w "rządku", SU46-030 ???
Interesujące jest to, że przetarg na złomowanie "047" wygrała firma z Sokołowa Podlaskiego, a maszyna cięta jest w Olsztynie. Czyżby koszt transportu był wyższy, od pocięcia jej "na miejscu" ??? Segromet Sp. z o.o. ma swoją siedzibę przy torach stacji w Sokołowie Podlaskim
https://www.google.pl/maps/@52.4085334,22.2252055,404m/data=!3m1!1e3
... na teren firmy (przez widoczną bramę na poniższym widoku z Google Maps) prowadzi krótki tor bocznicy...
https://www.google.pl/maps/@52.4091...4!1sAC9iWqbHrTqxPgU_gK_9Og!2e0!7i13312!8i6656
... co ciekawe, przebiegający przez skrzyżowanie torów...
https://www.google.pl/maps/@52.4094...4!1sbg0rni1880OQGVbVyOWFMg!2e0!7i13312!8i6656
... myślałem więc, że SU46-047 trafi do Sokołowa Podlaskiego. Tymczasem "cięta" jest na miejscu. Czy to "normalna" i stosowana procedura przez firmy złomowe, skupujące tabor kolejowy ??? czy może SU46-047, np. w ostatniej chwili, przestała być własnością Segrometu, a "cięcie jej" jest robione na koszt PKP Cargo ??? Czy ktoś zna odpowiedzi na te pytanie ?
Natomiast SU46 047 i wrak SU46-053 pójdą pod palnik firmy Segromet Sp.z.oo. z Sokołowa Podlaskiego
https://www.google.pl/maps/@52.4085334,22.2252055,404m/data=!3m1!1e3
... na teren firmy (przez widoczną bramę na poniższym widoku z Google Maps) prowadzi krótki tor bocznicy...
https://www.google.pl/maps/@52.4091...4!1sAC9iWqbHrTqxPgU_gK_9Og!2e0!7i13312!8i6656
... co ciekawe, przebiegający przez skrzyżowanie torów...
https://www.google.pl/maps/@52.4094...4!1sbg0rni1880OQGVbVyOWFMg!2e0!7i13312!8i6656
... myślałem więc, że SU46-047 trafi do Sokołowa Podlaskiego. Tymczasem "cięta" jest na miejscu. Czy to "normalna" i stosowana procedura przez firmy złomowe, skupujące tabor kolejowy ??? czy może SU46-047, np. w ostatniej chwili, przestała być własnością Segrometu, a "cięcie jej" jest robione na koszt PKP Cargo ??? Czy ktoś zna odpowiedzi na te pytanie ?
Ostatnio edytowane: