Natomiast SU46 047 i wrak SU46-053 pójdą pod palnik firmy Segromet Sp.z.oo. z Sokołowa Podlaskiego
https://www.google.pl/maps/@52.4085334,22.2252055,404m/data=!3m1!1e3
... na teren firmy (przez widoczną bramę na poniższym widoku z Google Maps) prowadzi krótki tor bocznicy...
https://www.google.pl/maps/@52.4091...4!1sAC9iWqbHrTqxPgU_gK_9Og!2e0!7i13312!8i6656
... co ciekawe, przebiegający przez skrzyżowanie torów...
https://www.google.pl/maps/@52.4094...4!1sbg0rni1880OQGVbVyOWFMg!2e0!7i13312!8i6656
... myślałem więc, że SU46-047 trafi do Sokołowa Podlaskiego. Tymczasem "cięta" jest na miejscu. Czy to "normalna" i stosowana procedura przez firmy złomowe, skupujące tabor kolejowy ??? czy może SU46-047, np. w ostatniej chwili, przestała być własnością Segrometu, a "cięcie jej" jest robione na koszt PKP Cargo ??? Czy ktoś zna odpowiedzi na te pytanie ?
Ostatnio edytowane: