• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Spalinowo-elektryczny hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

Reakcje
81 3 4
Znalazłem to zdjęcie są na nim 2 maszyny pierwsza wykadrowana to 076, a druga to 022. Drugiej nie wykadrowałem, bo jest w sieci zdjęcie kompletnej maszyny. I jeszcze jedno, ale bardzo słabe z całym rzędem odstawionych maszyn / niewiele na nim w sumie widać/. Miałem wrócić z pełną baterią do aparatu i oczywiście filmami / 36 klatek, kto to jeszcze pamięta/, no ale okazji już nie było, szkoda.
 
Ostatnio edytowane:

axer1970

Znany użytkownik
Reakcje
157 1 0
a druga to 022. Drugiej nie wykadrowałem, bo jest w sieci zdjęcie kompletnej maszyny.
To gdzie w sieci jest te zdjęcie kompletnej SM31-022?????? Szukam, klikam, cuduję i ani śladu.

Wspomniałem, że mam jakieś fotografie z Rybnika z około 1990 roku, więc by nie być gołosłowny, to wrzucam właśnie SM31-097. Za nią widać trzyosiowy tender, nie pamiętam jakiej to serii i z jakiego parowozu. Pewnie miłośnicy parowozów wiedzą, widzieli, nawet mają zdjęcia. A gdy tutaj zapytam, kto może ma zdjęcie SM31-022 (stała obok, nie zrobiłem, bo pośpiesznie musiałem się oddalić przed patrolem SOK), to pewnie usłyszę, że nikt nie ma, lub nikt z miłośników kolei tam nie był....
SM31-097 Rybnik ok, 1990.jpg
 

axer1970

Znany użytkownik
Reakcje
157 1 0
Fakt, w Rybniku były Tr21. No.. ich pamiętać nie mogę.. Niżej za to coś z Rybnika sprzed wielu lat, ale... z tych wiele późniejszych, gdy już "teerek" w Rybniku nie było... No i w temacie trakcji spalinowej i elektrycznej:)
409Da.JPG
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.593 74 0
Zgodnie z tym co napisałem w wątku o parowozach bezogniowych zamieszczam zdjęcia z suwalskiego "skansenu" trakcji elektrycznej. :)
Zdjęcia wykonane w dniach 21 i 27 stycznia 1992 r.
Ukłony dla Kolegów z Łodzi - EN56.:)

EN56-21ra&EW54-Suwałki-21.I.1992 r.-JS.jpg
EN56-21ra-Suwałki-21.I.1992 r.-JS.jpg
EW51-24s-Suwałki-27.I.1992 r.-JS.jpg
 

Johannes

Użytkownik
Reakcje
56 0 0
Zdjęcia z postu #931 (Suwałki) bezcenne! Ty, Jarząbku wiesz po co one tam były, ale inni być może nie. Otóż przyholowano je tam by pełniły rolę sal szkoleniowych PKP. Mam zdjęcie obrotnicy suwalskiej (już dawno temu wysadzona w powietrze!) i tam w tle też widać fragment tego taboru. Dzięki za wstawienie. Pamiętam jak pół wieku temu (!) podróżowałem podobnymi składami na trasie Łowicz Główny - Żychlin - Kutno (niskie perony od Łowicza). Do Łowicza (wysokie perony) docierały z Warszawy EN52... Stare dzieje... :)
Parowozy, o które pytałeś to Tp3-13, Tp3-43, Tw50 z lokomotywowni Suwałki, też obsługiwały Krzywólkę... Tam był jeszcze bardzo ciekawy Ty4, trzycylindrówka... :) Bardzo mnie interesuje ta maszyna. Teść zdawał pierwszy swój egzamin na trzycylindrówce, więc mam do tej maszyny szczególny sentyment. Obsługiwała wewnętrzne tory. Nie była na stanie PKP. Taka "zakładówka".. Kawał smoka to było.... :) Jeździła sporadycznie...
Cysterna, o którą pytałeś służyła prawdopodobnie do opryskiwania toru przed chwastami, o ile myślimy o tym samym. Do oprysku torów używano też starych tendrów, po przeróbkach... Zdjęć niestety nie znalazłem :-(
 

Podobne wątki