• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

SN61

AdrianL

Aktywny użytkownik
Reakcje
23 0 0
Okej,ale ta trylinka dalej nie pasuje. W tym regionie na perony stacji asfalt lano od razu na poniemiecką kostkę .Zalewaliby asfaltem trylinkę?? Dla przykładu Lębork,Słupsk,Koszalin czy Sławno-wszędzie asfalt bezpośrednio na kostkę-Ta trylinka to byłby jakiś ewenement w tym regionie,ale nie upieram się.Widziałem już takie odstępstwa od reguły ,że uwierzę w bardzo wiele..... :)
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0
Zalewaliby asfaltem trylinkę??
A dlaczego nie? Może żona miejscowego sekretarza PZPR urwała sobie obcasik szpilki i następnego dnia już wszystko wyasfaltowano. Ja też się nie upieram przy Szczecinku, dlatego napisałem najprawdopodobniej. W Szczecinku byłem kilka razy, kilka razy też przejeżdżałem, ale nie zwracałem uwagi na nawierzchnię peronu.
Ale chyba są użytkownicy Forum z tamtych stron, może ktoś potwierdzi lub zaprzeczy albo poda inną lokalizację ... Czekam.
 

Bodek

Aktywny użytkownik
Reakcje
476 4 0
Skoro to wątek o SN61 to nie powinno w nim zabraknąć znanych już, ale mimo to niepowtarzalnych zdjęć Gunnara W. Christensena - http://www.tog-billeder.dk/
Na pierwszym zdjęciu Ganz o nieznanym numerze z mixem wagonów tworzących pociąg relacji (najprawdopodobniej) Tczew - Chojnice, zbliża się do stacji Swarożyn 17-04-1976.
SN61_Swarozyn_17-04-1976 G. Christensen.jpg


Druga fotka przedstawia SN61-93 z pociągiem relacji Nakło n. Notecią - Chojnice w Witosławiu w maju 1974 r.
SN61-93 tog 813 fra Naklo indk til Witoslaw_24-05-1974 G. Christensen.jpg


Na hakach obu Claytonów ciekawe garnitury wagonów.
 

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
103 8 3
A dlaczego nie? Może żona miejscowego sekretarza PZPR urwała sobie obcasik szpilki i następnego dnia już wszystko wyasfaltowano. Ja też się nie upieram przy Szczecinku, dlatego napisałem najprawdopodobniej. W Szczecinku byłem kilka razy, kilka razy też przejeżdżałem, ale nie zwracałem uwagi na nawierzchnię peronu.
Ale chyba są użytkownicy Forum z tamtych stron, może ktoś potwierdzi lub zaprzeczy albo poda inną lokalizację ... Czekam.
Myślałem o Koszalinie,Białogardzie ?
Georg Woods przy opisywaniu pomylił też prawdopodobnie daty bo tego samego dnia tzn.08.10.1975 faktycznie był w Tarnowskich Górach bo to widać na innych zdjęciach ale SN61-13+186 z MD Słupsk nie mógł tam zrobić.
 

Bodek

Aktywny użytkownik
Reakcje
476 4 0
Pozostaje więc wejść na flickr'a i napisać do Georga z prośbą o rozwianie wątpliwości :)

Ja na tym spornym zdjęciu w oddali widzę wiadukt nad torami, który w pewnym stopniu mógłby potwierdzać tezę Jarząbka o Szczecinku, jednak najbliższe otoczenie pociągu widoczne na zdjęciu (brak zabudowań kolejowych) nie pasuje mi do Szczecinka. Może to jakaś mniejsza stacja - np. (strzelam, bo nie pamiętam jak te stacje wyglądają) Rogoźno, albo Oborniki Wlkp?
Choć mi najbardziej pasuje Piła - ostatni peron i pociąg w kierunku Poznania.

Krzysiek - a skąd wiesz, że ten drugi Clayton to 186?
 
Ostatnio edytowane:

Bodek

Aktywny użytkownik
Reakcje
476 4 0
No to chyba mamy rozwiązanie zagadki :)
Ja na wszelki wypadek napisałem do Georga - może coś odpowie.

Co do drugiej maszyny w składzie - u mnie po powiększeniu zdjęcia robi się pixeloza, więc nie wiem jak Wam się udaje cokolwiek odczytać :)
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
103 8 3
186 - można odczytać
[DOUBLEPOST=1489482040,1489480984][/DOUBLEPOST]
Mnie też. :) I te budyneczki pasują.
A pociąg jest relacji Słupsk - Poznań nr 8701/8702.

Zobacz załącznik 462522
Zrobiłem takie porównanie i rzeczywiście po płytkach peronowych Piła pasuje, ale nie mogę znaleźć u siebie ani w necie żadnych zdjęć z tymi budyneczkami z lewej strony.
SN61-13+(186 MD SŁUPSK),TARNOWSKIE GÓRY 08.10.1975.jpg
EN76-006 JAKO POC. 84102 KOŁOBRZEG-ŁAZY,PIŁA GŁ.-5.JPG

[DOUBLEPOST=1489497162][/DOUBLEPOST]
Pozostaje więc wejść na flickr'a i napisać do Georga z prośbą o rozwianie wątpliwości :)

Ja na tym spornym zdjęciu w oddali widzę wiadukt nad torami, który w pewnym stopniu mógłby potwierdzać tezę Jarząbka o Szczecinku, jednak najbliższe otoczenie pociągu widoczne na zdjęciu (brak zabudowań kolejowych) nie pasuje mi do Szczecinka. Może to jakaś mniejsza stacja - np. (strzelam, bo nie pamiętam jak te stacje wyglądają) Rogoźno, albo Oborniki Wlkp?
Choć mi najbardziej pasuje Piła - ostatni peron i pociąg w kierunku Poznania.

Krzysiek - a skąd wiesz, że ten drugi Clayton to 186?
Bodek jak powiększysz zdjęcie tak jak Pan Jarząbek to zrobił to wtedy widać, że jest to 186.
Poza tym w tym czasie MD Słupsk posiadał tylko z wysokich nr pojazdy 176,182,186 wszystkie z MD Olsztyn,jeszcze były 191 i 199 z MD Kołobrzeg,które przekazano z powrotem do Kołobrzegu wraz ze 176 i 182,tylko 186 skasowano w Słupsku po spaleniu 01.01.1976.
 

kilanziom

Znany użytkownik
Reakcje
926 9 0
Jeszcze coś tytułem uzupełnienia poprzedniego wpisu - nie jestem do końca pewien, ale wydaje mi się, że w tym wątku nie przywoływano dotąd zupełnie ciekawych fotografii wagonów motorowych serii SN61 z kolekcji Alexandra Rettig, opublikowanych po częsci na galerii www.st43.pl

http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=6167
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=6024
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=6023
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=6022
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=6017
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=5808
 

Podobne wątki