• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny Schlesienmodelle - modele lokomotyw serii EU07/EP07

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
2.139 48 4
Bo to polska kolej, w czasie NG nie wymienia się ram wózków obligatoryjnie jak za zachodnią granicą, a później są kłopoty jak pękają te ramy bo przejździły ...mln kilometrów.
 

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
2.217 58 2
Ile można odgrzewać stare trupy. Czy się to nam podoba, czy nie, kolej nie jest dla miłośników, tylko po to by sprawnie i niezawodnie wozić ludzi i towary. Standardowo tabor kolejowy projektuje się z tak by bezpiecznie i tanio eksploatować go ok 30 lat. Czasy kibli, siódemek, świń, epok czy byków dobiegły końca...
 

Andrzej B

Aktywny użytkownik
Reakcje
541 295 16
Ile można odgrzewać stare trupy. Czy się to nam podoba, czy nie, kolej nie jest dla miłośników, tylko po to by sprawnie i niezawodnie wozić ludzi i towary. Standardowo tabor kolejowy projektuje się z tak by bezpiecznie i tanio eksploatować go ok 30 lat. Czasy kibli, siódemek, świń, epok czy byków dobiegły końca...
Ogólnie masz rację, ale tu bardziej chodzi o to, że w Polsce praktycznie wszystko do stanu zerowego ląduje na złomie :cry:
 

MarcinqPL

Aktywny użytkownik
Reakcje
255 11 0
Została zezłomowana bo PKPIC nie robi P5(NG) lokomotyw EP07.
A owa naprawa wymaga rozłożenia praktycznie na części pierwsze całego woza, więc już tym warto sobie odpowiedzieć.
Sama 361 nie była w takim złym stanie, jak niektóre wozy przechodzące 1P4/4 czy 1P4/5…
 

barman_2000

Aktywny użytkownik
Reakcje
279 11 0
Zacznijmy od tego że wszystkie maszyny były wystawione na sprzedaż bez obowiązku złomowania, więc każda firma mogła je sobie kupić. Skoro tylko firma złomiarska się zainteresowała no to raczej logiczne że oni to potną. Utrzymywanie starego, energochłonnego i awaryjnego taboru do którego trzeba dopłacać kupę kasy jest nieopłacalne przy dostawach nowego taboru, którego obecnie jest już wystarczająco, a będzie jeszcze więcej. I zapewne większość z Was też nie naprawia swoich starych samochodów sprzed 40 lat tylko kupuje nowsze (zaraz każdy napisze że nie i jeździ Golfem I albo Polonezem).
 

Moniczka

Nowy użytkownik
Reakcje
4 9 0
Zacznijmy od tego że wszystkie maszyny były wystawione na sprzedaż bez obowiązku złomowania, więc każda firma mogła je sobie kupić. Skoro tylko firma złomiarska się zainteresowała no to raczej logiczne że oni to potną. Utrzymywanie starego, energochłonnego i awaryjnego taboru do którego trzeba dopłacać kupę kasy jest nieopłacalne przy dostawach nowego taboru, którego obecnie jest już wystarczająco, a będzie jeszcze więcej. I zapewne większość z Was też nie naprawia swoich starych samochodów sprzed 40 lat tylko kupuje nowsze (zaraz każdy napisze że nie i jeździ Golfem I albo Polonezem).
Ja jeżdżę Fiatem 126p "maluchem"
 

Podobne wątki