Miałem nie pisać, ale napiszę ;-)
Niestety muszę zgodzić się z dwoma moimi poprzednikami,
@WITKOIM i
@Michał_P.
- Nie ma co paplać i strzępić po próżnicy języka. A jak się papla, to najlepiej żeby byłą w tym informacja, jakaś. Dotyczy to niestety też
@CoCu , po co piszesz, jak nic nie masz do przekazania? Większość czeka na model, niektórzy nawet go kupią jak będzie dostępny.
- Polityka informacyjna najpierw prowadzona była super profesjonalnie, i wszystko co
@CoCu pisał było dla mnie mega profeską. Pamiętacie jakie było euforyczne nastawienie do was wtedy?
Ale jak wszyscy wiedzą świat nie jest usłany różami i zawsze coś może się spier...ć. I niestety dojrzałość / profesjonalność sprzedawcy można oceniać po jego zachowaniu w sytuacji kryzysowej. Tu niestety duży minus dla SM, bo każda wpadka może być rozegrana fair i nie fair w stosunku do klienta. Niestety ta nie do końca fair zawsze w końcu obraca się przeciwko sprzedawcy i tak jest niestety w waszym wypadku.
Wystarczyło uczciwie na forum powiedzieć że mamy jakiś problem, nie chcemy o tym mówić publiczne, lub nie wiemy do końca kiedy będzie model, albo że nie chcemy o tym mówić publicznie i zakończyć. Dostalibyście baty, ale pozostałoby zaufanie.
A tak, pozostaje trochę niesmak.
Jutro modele mają być wysyłane, a tak naprawdę od strony producenta nikt się nie wypowiedział. Nie mowie tu nawet o sesji zdjęciowej w stylu konkurencji, ale o uczciwej prostej i krótkiej informacji.
Trzeba jakoś to zaufanie i postrzeganie na rynku odbudować.
Ale to wasza broszka i wasza kasa, więc się więcej między wódkę i zakąskę wpi..ć nie będe.
Powodzenia.