Opis uparcie zawiera nieścisłość: 'Wagon ze Szczecina będzie idealnym modelem uzupełniającym braki wagonów 1klas w tym malowaniu. Obecnie składy pociągów są wymieszane i nie należy się przejmować, czy zwracać uwagę na stacje macierzyste. Przykład pociąg TLK Karkonosze relacji Jelenia Góra/ Szklarska Poręba - Lublin przez Warszawę miał w swym składzie wagony z Gdyni.'
Powyższy przykład (co z resztą zostało już wspomniane w komentarzu na profilu FB firmy) jest nietrafiony, bo TLK Karkonosze/Śnieżka jest obsługiwany taborem z wagonowni Warszawa Grochów, natomiast na odcinku Wrocław - Jelenia Góra jest łączony z TLK Rozewie i wtedy ma w swoim składzie wagony z Gdyni - tyle że sypialne i kuszetki. Nawet, gdy zdaży się spotkać w tym pociągu na tym odcinku wagon 1 lub 2 klasy z Gdyni (lub Szczecina!), to jest to sutuacja wyjątkowa, a nie reguła.
Przydział do Warszawy generalnie daje największe możliwości odwzorowania składów PKP/TLK (ze względu na liczbę uruchamianych w tej relacji pociągów) - chyba że zejdziemy z poziomem detalu do numerów taborowych, bo wtedy okaże się, że na obiegach spotyka się te same wagony (dopóki nie nastąpi jakaś podmianka).