Kratek nie jestem w stanie dostrzec na tym filmie, ale zrobiłem kilka zrzutów, ilustrujących inne, ciekawe sprawy. Po pierwsze, wspomniany już przeze mnie wagon bagażowy nowego typu:
Po drugie, obecność w składzie wagonu 1 klasy
9-przedziałowego. Takie wagony powstały w czasie budowy "Odry II", albo nieco później, przez przemalowanie oliwkowych wagonów 1 klasy już wcześniej eksploatowanych - w ramach budowy "Odry II" nie zbudowano nowych wagonów 1 klasy. Na zrzutach widać 1) różnicę w "gęstości" rozmieszczenia okien w wagonie barowym (tak samo, jak w zwykłej "dwójce") i w wagonie 1 klasy i 2) oznaczenia wagonu (znak PKP, numer i seria) umieszczony pod środkowym (piątym) oknie, a nie, jak w dwójkach i 10-przedziałowych jedynkach "Odry I", pod słupkiem między 5 a 6 oknem. Dodatkowym, charakterystycznym dla starszych wagonów Y polskiej budowy faktem jest wąskie okno toalety (tuż przy drzwiach).
Wszystko to wskazuje, że film nakręcono nie wcześniej, jak w 1975 roku.