Widać:
Zobacz załącznik 1028451
Wizualnie, po lewo/na górze136A, po prawo/u dołu 144A :
Zobacz załącznik 1028452
Zobacz załącznik 1028453
Trochę tak, bo wagonem 'Bmnouz' mógł być każdy z grupy 21-70: XB, Z2B, 136A czy 144A. W porywach nawet coś na 200, choć te to raczej na międzynarodowe rzucano. Niemniej, o ile skład nie musi być przeformowany (ze względu na usterkę, planową naprawę lub zestawienie - choć ten pociąg akurat był ciekawy, o czym poniżej) to kolejarze nie mają tendencji do dokładania sobie pracy, więc tych permutacji nie było zbyt wiele.
Zdecydowanie nie! Po pierwsze system rezerwacyjny pada przy takiej zmianie, po drugie (pochodna pierwszego) regularny wagon 1 klasy (nr 11) był z imienia wymieniony jako 'wagon z 3 przedziałami menedżerskimi, bez oferty menadżerskiej, wagon typu 156A', po trzecie w tym okresie cały Grochów był zastawiony porządnymi wagonami w składach zaPendolino i zaDart, więc na podmianę na inny bezprzedziałowy na prawdę nie brakowało. Dodatkowy przedziałowy wagon 1 klasy ( f) - wagon fakultatywny, kursuje na zarządzenie) mógł nigdy nie trafić do rzeczywistego zestawienia (na pewno nie został uwieczniony na dyskutowanycm filmie).
Natomiast faktem jest, że ustawiacz musiał być dość uważny, żeby wiedzieć kiedy, gdzie i co wstawić:
Zobacz załącznik 1028455