Ale na tych zdjęciach widać jeszcze coś innego: odbojnice między szyną a brukiem wewnątrz toru. Ma to na celu zabezpieczenie przed przysunięciem się kostki brukowej do szyny i zamknięciem rowka na obrzeże koła, co mogłoby spowodować wykolejenie. Nie wiem, czy są to oddzielne elementy, np. płaskownik stalowy, czy zastosowano tam szyny żłobkowe (jak tramwajowe), ale widać to wyraźnie i może warto byłoby pomyśleć o czymś takim na makiecie?
A skoro już krytykuję, to przy tak pięknie i realistycznie wykonanej makiecie trochę mnie razi ten zakręt drogi tuż za przejazdem, widoczny na zdjęciach
tu. Nie bardzo widzę szansę na to, żeby większy samochód przejechał tam nie wjeżdżając na chodnik. Należałoby tam złagodzić róg po wewnętrznej stronie zakrętu i poprowadzić krawężnik po łuku po zewnętrznej.