• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
22.403 523 29
Kto czyta moje wątki temu nieobca jest nazwa "Organika S.A." kto nie to trudno, dla zainteresowanych lokomotywy LS40 na terenie wspomnianej.
Ls40-3587 17.11.2002 zdjęcie zrobione przez judasza w bramie, no bo przecież nie wolno.

52-crop.jpeg


Jedenaście dni później po długich rozmowach jak Prezes (pewnego stowarzyszenia którego nazwy nie wymieniam) z Prezesem Organiki zostałem wpuszczony na kilka dosłownie minut na teren, i jest w pewnym sensie dokument, bo ani bocznicy ani zakładów już nie ma.

LS40-4120 trochę zapomniana.

53-crop.jpeg


I stojąca w szopie bez numeru Ls40-?

54-crop.jpeg


Zdjęcia na kliszy, wiadomo każde na wagę złota, pipa ze mnie, trzeba było zamiast się bawić zabawkami, bardziej dorosłą koleją się interesować.
 

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
3.368 91 0
Super ujęcia, dzięki! Śledzę wątek od dawna - tym bardziej fascynują te lokomotywy, że nie widać ich na codzień na szlakach, a o modelach można sobie pomarzyć.

zdjęcie zrobione przez judasza w bramie, no bo przecież nie wolno
Co do "nie wolno". Kiedyś mnie nie wpuszczono na teren jakiegoś zakładu, bo "to zakład pracy, a nie miejsce wycieczek". No to odszedłem grzecznie, zarejestrowałem lot dronem, pilnując wszystkich parametrów, po czym w majestacie prawa pozwiedzałem zakład z powietrza :p

Oczywiście, w czasach gdy Kolega robił powyższe ujęcia, takich możliwości nie było. Tym bardziej szacun za ich zrobienie!
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
22.403 523 29
Dron, o cyfrówce nawet jeszcze wtedy nie marzyliśmy, dziwne to były czasy, ale te są wcale nie lepsze.

To powróćmy do tamtych siermiężnych czasów.

Elektrociepłownia EC II na Al.Politechniki lub raczej na ul. Wróblewskiego bo tam było wejście, jak widać zdjęcia robione spoza terenu no bo taki obiekt to już tajemnica, pamiętam jak nam studentkę architektury zamknęli za zrobieni zdjęcia wejścia do EC II niezbędnego do projektu zaliczeniowego, co to się wyprawiało nawet Rektor poręczał za nią, wypuścili ją bidulkę, ale co się strachu najadła, wtedy policja też była nie mniej bohaterska jak dziś, ale do rzeczy.

Dziś nie ma już elektrociepłowni, nie ma bocznicy, kto wie gdzie są lokomotywy.

LS800-2248 pamiętacie takie lokomotywy, pewnie niewielu, a za nią SM30-951

60-crop.jpeg


Tu ją widać trochę lepiej i kawałek bocznicy.

59-crop.jpeg


I SM42-2354

58-crop.jpeg


Ta sama podczas wyciągania składu pustych węglarek z EC IV na Widzewie, pierwsze zdjęcia są zrobione w dniu 9.09.2001 roku ostatnie jakiś rok później, zwróćcie uwagę na inny sposób malowania pasa na pudle lokomotywy.

55-crop.jpeg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
4.295 67 3
Kto czyta moje wątki temu nieobca jest nazwa "Organika S.A." kto nie to trudno, dla zainteresowanych lokomotywy LS40 na terenie wspomnianej.
Ls40-3587 17.11.2002 zdjęcie zrobione przez judasza w bramie, no bo przecież nie wolno.

Zobacz załącznik 859281

Jedenaście dni później po długich rozmowach jak Prezes (pewnego stowarzyszenia którego nazwy nie wymieniam) z Prezesem Organiki zostałem wpuszczony na kilka dosłownie minut na teren, i jest w pewnym sensie dokument, bo ani bocznicy ani zakładów już nie ma.

LS40-4120 trochę zapomniana.

Zobacz załącznik 859282

I stojąca w szopie bez numeru Ls40-?

Zobacz załącznik 859283

Zdjęcia na kliszy, wiadomo każde na wagę złota, pipa ze mnie, trzeba było zamiast się bawić zabawkami, bardziej dorosłą koleją się interesować.
Tak przyglądając się tym zdjęciom jestem przekonany tak na 99 procent że stojąca w szopie Ls40 to ta sama co na zdjęciu zrobionym przez judasza czyli 3587. Widoczne charakterystyczne białe tarcze zderzakowe.
 

Gunnar

Znany użytkownik
Reakcje
554 5 0
Dron, o cyfrówce nawet jeszcze wtedy nie marzyliśmy, dziwne to były czasy, ale te są wcale nie lepsze.

To powróćmy do tamtych siermiężnych czasów.

Elektrociepłownia EC II na Al.Politechniki lub raczej na ul. Wróblewskiego bo tam było wejście, jak widać zdjęcia robione spoza terenu no bo taki obiekt to już tajemnica, pamiętam jak nam studentkę architektury zamknęli za zrobieni zdjęcia wejścia do EC II niezbędnego do projektu zaliczeniowego, co to się wyprawiało nawet Rektor poręczał za nią, wypuścili ją bidulkę, ale co się strachu najadła, wtedy policja też była nie mniej bohaterska jak dziś, ale do rzeczy.

Dziś nie ma już elektrociepłowni, nie ma bocznicy, kto wie gdzie są lokomotywy.

LS800-2248 pamiętacie takie lokomotywy, pewnie niewielu, a za nią SM30-951

Zobacz załącznik 859414

Tu ją widać trochę lepiej i kawałek bocznicy.

Zobacz załącznik 859413

I SM42-2354

Zobacz załącznik 859421

Ta sama podczas wyciągania składu pustych węglarek z EC IV na Widzewie, pierwsze zdjęcia są zrobione w dniu 9.09.2001 roku ostatnie jakiś rok później, zwróćcie uwagę na inny sposób malowania pasa na pudle lokomotywy.

Zobacz załącznik 859422
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=12492&mode=search&sessionid=kbasaf5o25e66g5nq2o9eit9d6
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=lok&id=19281&title=SM42-2354
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
22.403 523 29
Wracaliśmy z Piotrkiem z jakiejś wycieczki, nie pamiętam skąd, nieważne, zajrzeliśmy do Konina, wtedy po raz pierwszy przekonałem się że jeśłi jest "verboten" to można to olać i już.
31.08.2002 teren brykietowni bezogniowe TKi3b i za nim TKh4b

71-crop.jpeg


I z boku TKi3b

72-crop.jpeg

TKh4b

70-crop.jpeg


I jedno z Bydgoszczy 09.2000 byliśmy wtedy z Darkiem Głogowskim pierwszym v-ce klubu we wspomnianej na targach "Trako 2000".
401Da-?

73-crop.jpeg
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
22.403 523 29
Żeby nie było że produkuję nadmierną ilość wpisów, ECIV na Widzewie, w tamtych czasach poznałem po raz pierwszy znaczenie słowa "verboten" zdjęcia się robiło z wiaduktu nad torami czyli z ul. Puszkina, Pan z nastawni/budy dla stróża czy co to było, pokazał mi jaki jest stosunek do miłośników kolei, powszechnie panujących służb dozorujących, ja robię zdjęcia a on się wychyla z okna, na jednym ze zdjęć będzie widać tę budowlę, wychylał się i tu cytuję choć wiem że cenzura wytnie " co to ****a za robienie zdjęć, spierdalaj bo wezwę policję" ja robię zdjęcia dalej, a on znika, po chwili pojawia się gość gabarytów małego cielaka i próbuje wskrabać się na nasyp ulicy, no to ja na bicykl i heja, znam okolice, żaden patrol mnie nie złapie, ot tak to było, jak jest dziś nie wiem bo bardzo dawno tam nie byłem.

To był rok 2001 TEM2-243.

79-crop.jpeg


TEM2-116 wyjeżdża z bocznicy firmy Shell na Dąbrowie Przemysłowej.

74-crop.jpeg


TEM2-115 na terenie ECIV

77-crop.jpeg


I obie razem.

78-crop.jpeg


TEM2- 194 i 115 30.06.2002

75-crop.jpeg


I to nieczęsty widok, ze względu na tablicę informacyjną, moim zdaniem, TEM2-194 złapana na Olechowie podczas powrotu z naprawy z Będzina

76-crop.jpeg
 

Rumcajs-wrocek

Znany użytkownik
Reakcje
281 5 0
Zrobione dzisiaj we Wrocławiu na bocznicy terminala kontenerowego Morado
 

Załączniki

Podobne wątki