• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe

Czapajew

Znany użytkownik
Reakcje
693 1 0
TEM2-233 ze składem Szmaciaków wraca z dawnej huty Zygmunt w kierunku Chebzia, przejeżdżając przez świętochłowicką dzielnicę Lipiny. ( Świętochłowice- 23.09.2016r)

105_6309.JPG
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.601 64 3
TEM2-233 ze składem Szmaciaków wraca z dawnej huty Zygmunt w kierunku Chebzia, przejeżdżając przez świętochłowicką dzielnicę Lipiny. ( Świętochłowice- 23.09.2016r)

Zobacz załącznik 419229
Kiedys tędy regularnie jeździłem lokomotywami SM31. W oddali za ostatnim wagonem znajduje sie następny przejazd , na którym kierowcy nie mają absolutnie zwyczaju się zatrzymywać. Kiedyś jeden nawet otarł sie o zderzak i pojechał dalej nawet nie zatrzymując się by sprawdzić co się stało.
 

Czapajew

Znany użytkownik
Reakcje
693 1 0
Kiedys tędy regularnie jeździłem lokomotywami SM31. W oddali za ostatnim wagonem znajduje sie następny przejazd , na którym kierowcy nie mają absolutnie zwyczaju się zatrzymywać. Kiedyś jeden nawet otarł sie o zderzak i pojechał dalej nawet nie zatrzymując się by sprawdzić co się stało.
Nic dodać, nic ująć. Tak tam niestety jest. Zauważyłem właśnie, że co przejeżdża tam jakiś skład, to zawsze hamuje do tak na oko 10km/h, żeby w razie czego wyhamować, choć i tak jeżdżą tam dosyć wolno, bo na całym odcinku z Chebzia do tej huty jest z 20km/h. Z jednej strony nie ma się też co dziwić kierowcom, w ciągu dnia przejedzie tam jeden/ dwa składy w obydwu kierunkach, więc są przyzwyczajeni do tego, że " akurat nic nie pojedzie" i mają w czterech literach znak stopu ;) Przy samej bramie wjazdowej na bocznicę huty też jest przejazd i sytuacja podobna, choć tam jest o tyle dobrze, że jak coś tam wjeżdża czy wyjeżdża, to na przejazd wychodzi pracownik i kieruje ruchem :)
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
Reakcje
1.214 3 1
401Da-458 ICOPAL Zduńska Wola, 29.06.2005, fot. D.Dobrzyński:
DSC03199.jpg

Zakład posiadał też na stanie SM42-2525 (wtedy jeszce oliwkowa, bez górnego reflektora). Obie lokomotywy były używane rzadko, SM42 na żywo nie widziałem nigdy

LDH45-025 wraz z TGM40-0586, Pleszew, 28.02.2016, fot. D.Dobrzyński:
DSC_0004.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki