Trudno być odmiennego zdania...
Wagon talbot 24Ve (Fals) ok 1500 sztuk
Wagon węglarka serie 401W/Wa/Wb/Wd/Wk/Wj/409W/408W (Eas/Eaos) około 60000-70000 sztuk na PKP!!!
Wagon kryty 401Ka/Ka/Kb (Gags) ok. 20000 sztuk
Wagon platforma 412Za (Rs) ok 9000 sztuk
Wagon cysterna 406Ra/Rb/Rd (Zaes/Zas/Zackks) ok 10000 sztuk
Wagon cysterna 408 R/Ra/Rc (Zaces/Zace/Zacs) ok 2000 sztuk+ kilka mniejszych serii po kilkaset sztuk typów 422R, 418R, 431R, 426R, 430R, 423R,
Wagon kubłowy 413S (Fas) ok 1000 sztuk
Wagon cemenciarka 408S (Uacs) ok 2500 sztuk
Przez litość nie wypisywałem raczej serii liczących po kilkadziesiąt wagonów, ani współczesnych przebudów na bazie starych podwozi powyższych typów (niektóre po kilkaset sztuk).
Jest tego ponad 100 000 sztuk wagonów na polskich torach, więc co tu dużo mówić, otrzymujemy trzon czteroosiowego taboru PKP jeżeli Piko na bazie tych wózków zacznie produkować inne "nadbudowy"

I tego w nowym roku Andrzejowi Piotrowskiemu, Wam wszystkim i sobie życzę