Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Wszystko zależy do której grupy osób należysz. Czy tych którzy zwracają uwagę na daty rewizji, przydział i numer, czy do grupy zwracających uwagę na odwzorowanie modelu
Przydziałem w miarę pasuję Ale w latach 70 nie było takiego malowania lokomotywy SU46, a w 2004 - nie malowano wagonów na oliwkowy (poza pociągami retro - turystycznymi).
Ale jak ktoś chce dopasować IV z VI to czemu nie
Można sobie zestawić pociąg turystyczno - nadzwyczajny dla miłośników kolei wesoło machających z okien. Do takiego składu wszystko będzie pasowało łącznie z wagonem knajpowym WARS-u... ...
Do gdyńskich 120A zastosowałbym raczej SP42-043 Piko 59473. Akurat ma gdyński przydział i pasuje epoką (rewizja 30.9.79).
Istnieje też prawie pasująca epoką SP45-082 (W-wa Odolany, stan fabryczny 1973) oraz dość dobrze pasujące epoką dwa modele SU46-050 Szczecin i SU46-039 Poznań (stan fabryczny 1979) od PIKO. Z tym, że nie jestem przekonany, czy tak nowoczesne w owym czasie lokomotywy pospieszne byłyby zestawiane z pociągiem złożonym ze 120A. Chociaż pewno ktoś powie, że mogły być, w imię zasady, że co jest dostępne, to się bierze.
SU46-009 to epoka Va (lata 90-te XX w), a wspomniane wagony to epoka IVb (1977 rok). Do tych wagonów już bardziej by pasowała SU46-039, albo SU46-050 (obie fabryczne z 1978 roku). Do /malowania z Va epoki/ SU46-009 pasują /epokowo, ale nie przydziałem/ bonanzy lubelskie z rewizją na lata 1991 chyba oraz "-x"em w oznaczeniu serii:
Numer kat. 96658....
Numer boczny : 50 51 21-48 594-8
Rewizja : 91.01.28
Numer kat. 96659...
Numer boczny : 50 51 21-48 690-4
Rewizja : 90.10.15