• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele wagonów typu 120A

Ty2-911

Użytkownik
Reakcje
11 0 0
#41
Rzeczywiście, jest taki napis na tym zdjęciu. Nie wiem dlaczego, ale wcześniej nie zauważyłem tego napisu, pewnie dlatego, że skupiłem się na wagonie na zdjęciu.
Dzięki za zwrócenie uwagi na ten napis.
Trochę szkoda, że te oliwkowe nie będą miały szarych dachów.
 

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.405 23 0
#43
Jeszcze kilka fotek:
 

Załączniki

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.586 51 2
#46
Czy ktoś wie jaki przydział miały wagony 120A (i nie tylko) jeżdżące linią 357 (Sulechów-Wolsztyn i dalej) w latach 1980-1994?
Nie dam sobie głowy obciąć, ale większość pociągów w relacjach:
-Wolsztyn-Sulechów
-Wolsztyn-Nowa Sól
-Wolsztyn-Grodzisk
-Grodzisk-Opalenica
prowadzona była przez maszyny z wolsztyńskiej szopy a pociągi składały się zazwyczaj z trzech lub dwóch wagonów. Zazwyczaj były to składy mieszane, złożone z bonanz i ryflaka, dla których Wolsztyn był stacją macierzystą.
Pociągi w relacji Poznań-Wolsztyn-Sulechów oraz Poznań-Wolsztyn-Sulechów-Zielona Góra-Żagań składały się zazwyczaj z Bip+wag 1 kl i były obsługiwane wagonami z innych stacji.
Mówię tu o latach ok 1989-1992/3
 
Ostatnio edytowane:

Michał_P

Znany użytkownik
Reakcje
182 27 0
#48
Czy ktoś wie jaki przydział miały wagony 120A (i nie tylko) jeżdżące linią 357 (Sulechów-Wolsztyn i dalej) w latach 1980-1994?
Mógł to być Zbąszynek.

Nie wiem czy ktoś również zwrócił uwagę na to, że ramy okien budową przypominają te z rocowskich igreków. Jak dla mnie duży plus.

Wózki efektowne, chociaż nie tak filigranowe jak w igrekach Robo.

Jedyna rzecz, która się nie podoba to imitacja przewodu wysokiego napięcia na czole, odlana razem z budą..

Ogólnie model robi jednak bardzo dobre wrażenie i z niecierpliwością będę czekał na interesujące mnie przydziały, głównie z północnej i zachodniej Polski, np. takie jak Zbąszynek, Krzyż, Chojnice, Grudziądz, Olsztyn czy Ełk.
 
Ostatnio edytowane:

Filozof

Użytkownik
Reakcje
198 0 0
#49
W 1986 roku na linii Wolsztyn-Sulechów można było spotkać wagony z:
- Poznania Gł. (poc. nr 4444, 4439 - z Ol49 z Wolsztyna)
- Leszna (poc. z Leszna lub Wolsztyna, które wcześniej robiły trasę Leszno-Wolsztyn - większość z SP42 MD Leszno, jedna para z Ol49 MD Wolsztyn)
- Grodziska Wlkp. (poc. Grodzisk Wlkp.-Sulechów i 1,5 pary Sulechów-Wolsztyn z Ty2 MD Wolsztyn)
- Wolsztyna (poc. nr 4432, 4431, 4440, 44853, 44852, 4437 z Ol49 z Wolsztyna)
 
Ostatnio edytowane:

Zbigniew Gałczyński

Moderator Działu Tabor
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.240 30 1
#51
Wagony zapowiadają się rewelacyjnie ! Cieszy fakt,że doczekujemy się coraz więcej typowo polskich modeli(y)

Teraz słowo do Karola,albo Grzesia PANOWIE - czas przygotować płytki DCC z oświetleniem do stodwudziestek:)
 

hjugytf

Aktywny użytkownik
Reakcje
461 47 4
#56
Właśnie. To i to fajne. Kupiłem Opolską jajecznicę z myślą o tym biało czerwonym cudem, ale nie wiedziałem, że do tego cuda będą dwie opcje , bo inaczej bym kupił Rzeszowską jajecznicę. Szkoda. Dzięki za info
 

Podobne wątki