Jak już wczoraj napisałem, dopiero teraz mogę wrzucić tu parę swoich zdjęć. Ponieważ sporo fotek zamieścili już inni koledzy, ja ograniczę się do paru, które, jak mi się wydaje, nie będą powtórzeniem.
czyżbyśmy je razem robili? Jeśli tak, to szkoda, że nie wiedziałem, że to właśnie Kolega.
Wygląda na to, że tak. Teraz już wiem, kto tak dokładnie obfotografował gagarina.
A teraz parę moich zdjęć. Najpierw dwa wagony oliwkowe. Jeden to 2 klasa z wczesnej serii, z podwiniętą krawędzią pudła i z dwoma stopniami:
Drugi to wagon 1 klasy, w trochę nowszej wersji, z widoczną krawędzią ostoi. Wagon ma 3 stopnie.
I parę szczegółów: oba wagony obok siebie. Widać różnicę w wykonaniu krawędzi pudła.
Tę różnicę widać też dobrze na zbliżeniach końców dwóch wagonów, oliwkowego i zielonego:
Pozostałe dwa pokazane modele to wersje z widoczną krawędzią ostoi, ale wagon 1 klasy ma 2 stopnie. Warto zwrócić uwagę na imitację dwóch nieotwieranych okien jako wyjść awaryjnych w obu tych modelach.
I na koniec kilka zdjęć podwozi dwóch wagonów:
W tym miejscu chciałbym podziękować przedstawicielom producenta, firmy Piko, za umożliwienie i pomoc w wykonaniu tych fotografii.
Ocenę modeli pozostawię sobie na później, kiedy będę już miał w ręce kompletne modele produkcyjne.