• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii SU46

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.543 556 30
Jak już ktoś sili się na angielszczyznę, to dobrze byłoby, żeby była bez błędów gramatycznych. Co to w ogóle za moda, żeby filmy na YT opisywać po angielsku. Jakieś "unboxingi" i inne takie bzdury...
 

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.841 53 2
Autor jest znanym modelarzem, często czytam jego wiadomości np. na forum drehscheibe-online.de
W opisie filmu:
"Der Ablauf des Sounds ist grottig. Vergleicht mal die Aufnahmen beim Original! Erst dreht der Motor hoch, dann fährt die Lok an. So sollte es sein. Hier passiert nichts, die Drehzahl geht beim Anfahren sogar runter!"

tłumaczenie:
Przebieg dźwięku jest okropny. Porównajcie sobie nagrania na żywo! Najpierw silnik "się rozkręca", a dopiero następnie rusza lokomotywa. To właśnie tak być powinno. A tutaj jest na odwrót, przy ruszaniu, obroty silnika wręcz się obniżają.

Nie wierzę w złe zamiary autora, myślę, że gdzieś wkradł się po prostu błąd.
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.846 65 3
Tylko z tego filmu w zasadzie nic nie wynika bo jest pokazany tylko ekran panelu sterownika na komputerze. Nie ma pokazanego zachowania samego modelu. Przesunięcie suwaka wcale nie oznacza że w danej chwili model jest w ruchu. Dużo zależy od ustawień wartości CV2, 3 i 4
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
5.082 449 99
Szokujący film mi się pojawił na kanale który obserwuję. Czy ktoś ma podobne problemy jak autor filmu ?
Sprzedałem tych dźwięków wraz z dekoderami bardzo dużo. Jakoś nikt nie zgłaszał problemów.
Jak widać niektórzy zamiast zgłosić swój problem u źródła (w tym przypadku u ciebie kolego @Elvis ) wolą najpierw popłakać na internecie oprawiając filmik w nośny tytuł że coś jest z dźwiękiem "gorzej". Uważam, że to nie jest w porządku, bo to trochę jak powiedzenie publiczne, że "ELVIS sprzedał mi tandetę". A można było zgłosić i zapewne sprawa zostałaby załatwiona jak należy. Też nie lubię takiego podejścia do sprawy, że bez info do sprzedawcy od razu się 'płacze' po jutubach.... A potem trafiają się tacy co dalej oprawiają materiał w kolejne nośne słowa, jak np "szokujący materiał".... Jak bym SUPER EXPRESS miał w ręku. Sensacja goni sensację. A efekt może być taki że pójdzie info po świadomości co niektórych iż od Elvisa to lipa.... co generalnie nie jest prawdą.
Pewnie tak. Może jakiś błąd się wkradł w trakcie nagrywania dźwięku na dekoder.
Z pewnością twoje dochodzenie wszystko wyjaśni. Kiedy protokół?
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
D

DieselPower

Znany użytkownik
Reakcje
2.577 500 107
Z pewnością Twoje dochodzenie wszystko wyjaśni. Kiedy protokół?
Cóż protokołów będzie dzisiaj kilka, ale nie w tej sprawie ;):p.
Chodziło mi w sumie o zasygnalizowanie zdarzenia. Sam kupuję dekodery u Elvisa, a taki film (Youtubera o dość sporym zasięgu) może zrobić złą prasę naszemu koledze. Więc lepiej takie sytuacje wyjaśnić i może autor filmu zamieści sprostowanie.
 
Ostatnio edytowane:

Bolutek

Znany użytkownik
Reakcje
1.845 411 7
Krótki to był żywot "czerwonego" malowania SU46, kiedy w trakcie ciągłych zmian w PKP Cargo prowadziła EC "Wawel".
Że też Piko rzuciło się na owe malowanie... Może jakieś "lobby" dolnośląskie"...;)
Ale jedno jest pewne- będzie ją można zestawić z wagonami DB IC - tylko czy daty rewizji się zgodzą?...
 

Bolutek

Znany użytkownik
Reakcje
1.845 411 7
Do zestawu Wawel wydanego przez ACME daty rewizji się nie zgodzą
I to będzie tragedia... A na marginesie - na początku kursowania /circa rok 200x/ EC Wawel jeździł wyłącznie z wagonami DB. Później - w miarę kiedy zaczęto obniżać jego parametry czasowe po polskiej stronie - wstawiono wagony PKP...aż do upadku pociągu...Tych egzemplarzy SU46 w dziwnym malowaniu CARGO też było kilka - i o ile dobrze pamiętam - jeździły w Zakładzie Taboru w Czerwieńsku - ale niech mnie ktoś wyprostuje ;)...
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
860 90 3
Krótki to był żywot "czerwonego" malowania SU46, kiedy w trakcie ciągłych zmian w PKP Cargo prowadziła EC "Wawel".
Że też Piko rzuciło się na owe malowanie... Może jakieś "lobby" dolnośląskie"...;)
Ale jedno jest pewne- będzie ją można zestawić z wagonami DB IC - tylko czy daty rewizji się zgodzą?...
Kupią Enerdusy, którzy jeździli na nie do Forst, Klinge i Chociebuża oraz na swoje kresy takie jak Sorau, Sagan :)
 

HMG

Aktywny użytkownik
club 0
Reakcje
758 12 1
Ten "wynalazek" skierowany jest jak słusznie zauważył kolega SU45-034 przede wszystkim na rynek niemiecki. Może Polska jest dla Piko drugim najważniejszym obok Szwajcarii rynkiem zagranicznym, ale to nie znaczy, że oczekiwania polskich kolekcjonerów są dla nich najważniejsze. Na tej samej zasadzie mogę się założyć, że zapowiadana ET21 raczej wcześniej niż później pojawi się w czerwonych barwach DB.
 

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.879 41 4
Czołownica to element ostoi od czoła i tyłu pojazdu, na której są zamontowane urządzenia pociągowo-zderzne. Wg polskiej dokumentacji konstrukcyjnej taboru kolejowego z grupy 02 i jest podzespołem części skrajnej ostoi. Pługi wiszą poniżej czołownicy pod zderzakami.
 

Podobne wątki