• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii SM31 (typ 411D)

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
749 65 1
Oho, Chyba zbliża sie wielkimi krokami halloween, z tego co widzę.
Pod tym względem mogę o sobie powiedzieć że kwał życia spędziłem w trumnie :LOL:
Tylko co to za trumna, w której wygodnie nie można poleżeć.:niepewny:
Ale co trzeba przyznać niewątpliwie to to, że po kilku nockach pod rząd, człowiek wyglądem faktycznie zbliża się do zoombie... :ROFL:(y)
 
Ostatnio edytowane:

michu88

Aktywny użytkownik
Reakcje
874 38 5
Oho, Chyba zbliża sie wielkimi krokami halloween, z tego co widzę.
Tylko co to za trumna, w której wygodnie nie można poleżeć.:niepewny:
Ale co trzeba przyznać niewątpliwie to to, że po kilku nockach pod rząd, człowiek wyglądem faktycznie zbliża się do zoombie... :ROFL:(y)
Iz tego wynika, że wyglądam jak zoombie, bo spędziłem kilka nocek z rzędu w trumnie:ROFL:
 

Piechu

Aktywny użytkownik
Reakcje
170 0 0
Za czasów "MD" gdy trumny stacjonowały we Wrocławiu, nigdy w Kłodzku się nie pojawiały. Bynajmniej ja nie trafiłem na żadną o tym wzmiankę. Obsługiwały rejon wrocławski. W tym okresie odnalazłem zaledwie dwa pociągi na SM31 w kierunku Rawicza oraz do Malczyc. Pod koniec eksploatacji we wrocławskim węźle, trumny można było spotkać w Kamieńcu Ząbkowickim, gdzie zjeżdżały na tankowanie oraz na pociągach do Sobótki. Był też taki okres że trumny, ale śląskie, obsługiwały pociągi towarowe na Magistrali Podsudeckiej. Obecnie w Kłodzku i jego okolicach można spotkać "szafę", tyle że prywatnego przewoźnika.
 

Ufo

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
291 1 1
Za czasów "MD" gdy trumny stacjonowały we Wrocławiu, nigdy w Kłodzku się nie pojawiały. Bynajmniej ja nie trafiłem na żadną o tym wzmiankę. Obsługiwały rejon wrocławski. W tym okresie odnalazłem zaledwie dwa pociągi na SM31 w kierunku Rawicza oraz do Malczyc. Pod koniec eksploatacji we wrocławskim węźle, trumny można było spotkać w Kamieńcu Ząbkowickim, gdzie zjeżdżały na tankowanie oraz na pociągach do Sobótki. Był też taki okres że trumny, ale śląskie, obsługiwały pociągi towarowe na Magistrali Podsudeckiej. Obecnie w Kłodzku i jego okolicach można spotkać "szafę", tyle że prywatnego przewoźnika.
Wojtek, bo to zależało od rejonu ciążenia danej stacji. W przypadku Wrocławia było to w granicach: Strzelin, Oława, Jelcz Laskowice (Biskupice?), Oleśnica (po likwidacji tamtejszej MD), Żmigród, Ścinawa, Malczyce, Smolec, Sobótka Zachodnia, Łagiewniki Dz. Niektóre stacje zmieniały się w niektórych okresach - Strzelin był obsługiwany chyba przez Kamieniec kiedyś.
 

Piechu

Aktywny użytkownik
Reakcje
170 0 0
Wojtek, bo to zależało od rejonu ciążenia danej stacji. W przypadku Wrocławia było to w granicach: Strzelin, Oława, Jelcz Laskowice (Biskupice?), Oleśnica (po likwidacji tamtejszej MD), Żmigród, Ścinawa, Malczyce, Smolec, Sobótka Zachodnia, Łagiewniki Dz. Niektóre stacje zmieniały się w niektórych okresach - Strzelin był obsługiwany chyba przez Kamieniec kiedyś.
Do informacji jakich ja dotarłem, to na papierze tylko potwierdzone są Malczyce i Żmigród do których docierały planowe pociągi na SM31. Zdaję sobie sprawę że nie dotarłem do wszystkich dokumentów, bo temat "trumien" jest bardzo ciężki i wręcz nie idzie dotrzeć do nawet większości dokumentów (bynajmniej z punktu osób nie związanych bezpośrednio z koleją). Nie zaprzeczę i zarazem nie potwierdzę, że trumny docierały w miejsca o których piszesz. Mogły być to incydenty, a nie planowa obsługa mimo rejonu ciążenia danej stacji.
 

Ufo

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
291 1 1
Do informacji jakich ja dotarłem, to na papierze tylko potwierdzone są Malczyce i Żmigród do których docierały planowe pociągi na SM31. Zdaję sobie sprawę że nie dotarłem do wszystkich dokumentów, bo temat "trumien" jest bardzo ciężki i wręcz nie idzie dotrzeć do nawet większości dokumentów (bynajmniej z punktu osób nie związanych bezpośrednio z koleją). Nie zaprzeczę i zarazem nie potwierdzę, że trumny docierały w miejsca o których piszesz. Mogły być to incydenty, a nie planowa obsługa mimo rejonu ciążenia danej stacji.
Masz racje, planowa obsługa w ostatnich latach to były Malczyce. Po wycofaniu ST43 doszła Sobótka, zaś Żmigród chyba był tylko w teorii ze względu na wzniesienia :) Coś kojarzę, że w rozkładach do było rozpisane.
 

Podobne wątki