Po czym poznajesz? Z tego co widzę przewodów jest tyle samo co w EU07 jak i SP45 (4 przewody).
Czyli niestety nici z wydzielonego czerwonego światła na prawą/lewą stronę.
Cytat z instrukcji:
Belegung der PluX Schnittstelle / Obłożenie złącza Plux22 / Assignment of PluX interface:
F0f / F0r - weisse Stirnbeleuchtung v+h / światła czołowe białe z przodu i z tyłu / white headlight front and rear
AUX1 - Zugschlussbeleuchtung hinten (rot) / światła końca pociągu z tyłu (czerwone) / train end light (red)
AUX2 - Zugschlussbeleuchtung vornen (rot) / światła końca pociągu z przodu (czerwone) / train end light front (red)
AUX3 - Führerstandsbeleuchtung vorne (FS1) / podświetlenie kabiny maszynisty z przodu (FS1) / driver cab light front
AUX4 - Führerstandsbeleuchtung hinten (FS2) / podświetlenie kabiny maszynisty z tyłu (FS2) / driver cab light rear
AUX5 - Maschinenraumbeleuchtung / podświetlenie przedziału maszynowego / machine room light
AUX6 - Rangierlicht / światła manewrowe / shunting light
AUX7 - nur oberes Spitzenlicht / tylko światło górne / only upper headlight
AUX6 + AUX7 - Rangiersignal „Pc2“ / sygnał „Pc2“ / shunting light „Pc2“
AUX6 - Rangiersignal „Tb1“ / sygnał „Tb1“ / shunting light „Tb1“
AUX1 + AUX2 + AUX7 - Rangiersignal „Pc6“ / sygnał „Pc6“ / shunting light „Pc6“
Tylko nie wiem jak chcą to zrobić, skoro ich dekoder, a właściwie ESU V4.0 Plux22 nie ma tylu wyjść funkcyjnych. Czyżby extra dekoder dla tego modelu?
[DOUBLEPOST=1491374785][/DOUBLEPOST]
też widzę cztery. A czy ktoś wie cóż za silnik tam będzie?
Silnik pewnie taki sam jak w SP45, czyli 5-cio biegunowy.