Powitać wszystkich. Bicie piany o niczym przez kilka stron... Kilka faktów: po pierwsze zmiana konstrukcyjna podwozia nastąpiła od 70, niższa szybkość dopuszczalna była do nr 69. Po drugie, w połowie lat 80, gdy z Czechowic zaczęły znikać fabrycznie nowe ET22, zrobiono zbiorowisko "sputników" niemal z całej Polski, a ze Śląska na pewno. Przewinęło się ich ok 60 szt, ale uwierzcie, znaleźć dwa jednakowe byłoby trudno, nawet wygląd zewnętrzny był zmieniany, choćby przez "uszy" do brezentów zasłaniających wlot powietrza do chłodzenia silników trakcyjnych, czy zimowe osłony silników trakcyjnych. Kwestia obsługi pociągów pośpiesznych, międzynarodowych itp. Lok Czechowice planowo obsługiwała nimi pociągi do Wisły, a Tarnów z Krakowa do Krynicy i Muszyny (Plavca). Były okresy, gdy na "Kryniczance" nie pojawiały się EU06/07, ale młodzi "modelarze" mają prawo o tym nie wiedzieć, to jeszcze poprzedni wiek, ich jeszcze nawet w planach nie było... Nie wspominając już, że jeszcze nie wszystkie miały zabudowane sprzęgi międzywózkowe, co było i jest warunkiem dopuszczającym do ruchu na Zakopiance i Kryniczance. Co do rozmów. Owszem, były nagrywane dla innego modelu, ale w czasie obecnie miłościwie panującego nam cyrku i burdelu związanego z covidem któryś tam już numerek, wyobrażacie sobie uzyskanie zgody na nagranie na nastawni lub pojeździe??? Bądźmy poważni, podejrzewam, że PIKO nie jest aż tak mocne, żeby to obejść...Więc po prostu byłoby lepiej, gdyby nic nie było, nie byłoby narzekania. A teraz bijcie...