• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta domowa Pierwsza makieta na strychu

milbeusz

Nowy użytkownik
Reakcje
3 0 0
Witam Was serdecznie,

Nazywam się Mateusz i planuje rozpoczęcie przygody z niespełnionym dotąd dziecinnym marzeniem o posiadaniu własnej kolejki. Kiedyś człowiek chciał kolejkę na dywanie i by jeździła pod krzesłem. Z biegiem lat człowiek starszy, technologia do przodu to i marzenia coraz większe.
Z wykształcenia jestem logistykiem i wciąż pracuje w zawodzie. Poniżej chciałbym przedstawić swoje założenia, pytania oraz obawy. Liczę ze wiele doświadczonych osób rozwieje wątpliwości i pomoże w pierwszych krokach.

Makieta miałaby znajdować się na strychu, miejsce jakie moge przeznaczyć jest dosyć nietypowe i zasadniczo ciężko mi określić jakie ono jest bo chce wkomponować makietę między skosy a belki podtrzymujące dach, same belki sa rozstawione co 90-100cm a odległość do skosu to około 100-120cm (zależnie od wysokości makiety)
Chciałbym by makieta była modułowa, ale nie w jakiś standardach tylko by była na płytach o szerokości 62,5cm gdyż właz na strych jest 80cm i przy ewentualnej przeprowadzce za może X lat chciałbym to zabrać ze sobą (lub jak mnie wysiedlą bo zastawie dom pod makiete xD)
Reasumując miałbym do wykorzystania L o wymiarach 300cm x 100-120cm i 200-300cm x 90-120 cm. "Teren" jest spory i nie spory, na pewno licze się z tym że jest to projekt na wiele lat i nie zamierzam w rok zagospodarować całego terenu bo nie mam na to kasy, chce sobie odkładać na cele z modelarstwem około 500zł miesięcznie, jeszcze nie wiem czy to dużo czy mało, możecie zweryfikować mój plan.