Pozwolę sobie zamieścić małe porównanie 2 pociągów w rozkładzie 2014/2015:
EIC/EC Sobieski z EU44 rel. Gdynia - Wiedeń vs EIC Premium ED250 *******ino
Porównania dla odcinka Gdynia - Katowice:
Gdynia Główna - Warszawa Centralna:
EIC Sobieski: 3:24h
EIC Premium: 3:23h
Różnica: 1 min na korzyść EIC Premium
Warszawa Centralna - Katowice:
EIC Sobieski: 2:31h
EIC Premium: 2:28h
Różnica: 3 min na korzyść EIC Premium
Gdynia Główna - Katowice:
EIC Sobieski: 6:15h
EIC Premium: 6:11h
Różnica: 4 min na korzyść EIC Premium
Dodajmy, że EU44 trasowany jest na 160km/h, jakby był na 200 to na odcinku Warszawa - Katowice lepszy czas by ukręcił.
Warto wywalać taką kasę na 4 min szybszą podróż (oczywiście w mniej komfortowych warunkach)?
EIC/EC Sobieski z EU44 rel. Gdynia - Wiedeń vs EIC Premium ED250 *******ino
Porównania dla odcinka Gdynia - Katowice:
Gdynia Główna - Warszawa Centralna:
EIC Sobieski: 3:24h
EIC Premium: 3:23h
Różnica: 1 min na korzyść EIC Premium
Warszawa Centralna - Katowice:
EIC Sobieski: 2:31h
EIC Premium: 2:28h
Różnica: 3 min na korzyść EIC Premium
Gdynia Główna - Katowice:
EIC Sobieski: 6:15h
EIC Premium: 6:11h
Różnica: 4 min na korzyść EIC Premium
Dodajmy, że EU44 trasowany jest na 160km/h, jakby był na 200 to na odcinku Warszawa - Katowice lepszy czas by ukręcił.
Warto wywalać taką kasę na 4 min szybszą podróż (oczywiście w mniej komfortowych warunkach)?