Jakoś nie mogę odnaleźć tego filmu w internecie, a jeśli coś jest to się nie uruchamia, ewentualnie są reklamowe fragmenty.
Proszę spróbuj obejrzeć na CDA:
https://www.cda.pl/video/41365519f?wersja=720p
...film dostępny w całości, za darmo, w dobrej jakości bez żadnego logowania itp. Przynajmniej tak to działa na moim komputerze
Poniżej ciekawe zdjęcie (ściągnięte kiedyś z sieci) przedwojennego
Pn11-2. W czasie II w. św. na kolei III Rzeszy jako
18 051. W 1945 r., jak widać na fotografii zrobionej na stacji Wien-West, przejęty przez Armię Radziecką i nazwany
T-18 051 [T od трофейный (trofiejnyj) czyli zdobycz wojenna (trofeum)]. Parowóz powrócił jednak na PKP w dniu 17 listopada 1948 r. i został przenumerowany na
Pn11-6. Nie wrócił jednak do służby i został skreślony z inwentarza 25 października 1950 r. (daty za artykułem Pawła Terczyńskiego "Parowozy serii Pn11 i Pn12"; Świat Kolei nr 1/2003). Autorem fotografii jest Otto Zell, dzięki czemu można przypuszczać, że jej właścicielem jest Helmut Griebl (zdjęcia parowozów Pn11 i Pn12 z czsów II w. św., z archiwum H. Griebla, a których autorem jest Zell, są m.in. w w/w artykule w Świecie Kolei, w tym na stacji Vien-West - stąd przypuszczam, że i ta fotografia jest w kolekcji Pana Helmuta Griebla).
Kolejna fotografia
Ok22-15 (chyba nieco poprawiona ręcznie) pochodzi z wydanej w 1938 r. książki "Drogi żelazne Rzplitej", autorstwa inż. Juliana Ginsberta.
Ostatnie zdjęcie, ściągnięte kiedyś z sieci, przedstawia
Pt31, prawdopodobnie w latach 1970-tych, gdzieś na szlaku kolejowym koło Piły. Autor nieznany - a może ktoś powie coś więcej na temat tego zdjęcia (autora), w tym, która to Pt31 może być (numer bardzo słabo widoczny ale chyba jednocyfrowy).