Lokomotywa już jest więc teraz już tylko brak wagonów.
Zajrzałem do katalogów Trix i Maerklin z 2015r tam jako nowość pojawił się skład OE:
Trix 24795 i Maerklin 42795 w zestawie jest 5 wagonów datowanych 1922-1928. Przypuszczam że można by go podciągnąć do 1931/1932 do zmiany wagonów i malowania.
2 wagony bagażowe jeden stalowy nitowany 1206 i drewniany 1203 - oryginały zbudowane przez Ringhofferovy Zavody and Sp, Smichow, Prague w 1908roku
2 wagony sypialne WLD 2169 i 2180 - oryginały zbudowane Klett Machinen Fabrik, Augsberg and Nurnberg 1909r, chyba na podstawie planów Compagnie Générale de Construction gdyż wagony są podobne do francuskich
1 wagon restauracyjny na wózkach 3 -osiowych 1823 Compagnie Générale de Construction, Saint Denis, Paris, France 1907r
Wagony są w skali 1:87 oświetlone ledami, świecą też lampki na stolikach w restauracyjnym.
Opcjonalnie jest jeszcze zestaw 24796/ 42796 czyli dwa sypialne relacji Paryż - Kalrsbad - Praga doczepiane w okresie letnim.
Co do zgodności z oryginałem wagonów Trix i Maerklin oraz zestawienia składu to wypowiem się po marcowym spotkaniu w klubie i przedyskutowaniu tego i owego włącznie z lokomotywami z Offenburg'a czy Karlsruhe.