Tutaj wyszukałem na temat Cote d'azur
http://forum.e-train.fr/viewtopic.php?f=2&t=26860&start=105
Jest to już 1938 rok. Na tym rysunkowym schemacie zestawienia pisze, że dwa wagony pochodzą z dostawy Pulmannów Cote d'azur a dwa z dostawy "Etolile du Nord" chyba że coś źle pojmuję.
Jak tak patrzę na plan LS Models to tego podwójnego z zakresu numerów podanych przez Ciebie nie wiedzę.
Odp1.
Podałem pierwsze zestawienie z lat 1929-1932. Wagonu Salonowego z numerami odpowiadającymi COTE D'AZUR chyba nikt nie robił. Rivarossi/Hornby miał ofercie wagon salon bez oznaczeń z dołożonymi kalkami dla kilku pociągów CIWL, niestety w czasie oficjalnej prezentacji w 2008r nie zajrzałem do pudełka i nie wiem czy było oznaczenie COTE D'AZUR.
Wcześniej wagony COTE D'AZUR robił Joeuf, Rivarossi, France Trains i Pocher (tego nie kupować nie trzyma skali). Rivarossi robił też pudełko wagon restauracyjny cały niebieski i podwójnego Pullmana w epoce II, dlaczego w tym zestawie jest restauracyjny to nie wiem, chyba że pomylono epoki bo w III to się zgadza.
Odp2.
Szkic pociągu jest jak najbardziej prawidłowy dla zestawienie COTE D'AZUR w latach 1932-1939
w rozkładzie PLM z 1935r jest tak:
Train Rapide P-1 Paris-Menton (P-2 Menton-Paris)
Dy - bagażowy
2WP 2e Classe
2WP 1re Classe
Dy - bagażowy
lokomotywy: 242 AT i 231 G
nie ma ani słowa o pochodzeniu wagonów ale z tego co wiem to było tak jak na szkicu i wagony z Gwiazdy Północnej były jak najbardziej w COTE D'AZUR.
NP wagon 4160 COTE D'AZUR po przebudowie wszedł do składu Train Bleu.
Odp3.
Tak. Wagony Pullmany były w innych pociągach, pierwszy z brzegu np. z 1938r Train Rapide 1003 Paris-Vichy-Clermont i w nim Pullman 1er Classe bez kuchni (wagon pojedyńczy)