Parowozy bawarskie kursowały na odcinku od Stuttgartu do Monachium.Powyższa fotografia autorstwa Carl Bellingrodta została wykonana właśnie na tym odcinku. Linia kolejowa została zelektryfikowana w maju 1933 roku i pociągi ekspresowe były prowadzone przez niemieckie elektrowozy Baureihe E 17. Dodatkowo na górskim odcinku kolejowym Geislinger Steige były eksploatowane jako popychacze niemieckie elektrowozy Baureihe E 93.
Prawdopodobnie tak.
Od 1927 roku do 1933 roku na odcinku od Salzburga do Monachium "OE" obsługiwały lokomotywy elektryczne. Jak wskazał kolega
@Dampflok były to E16. Czy również inne lokomotywy elektryczne wykorzystywane były do tego połączenia np. E75 ?
Od 1933 rok już na całym odcinku od Salzburga do Stuttgartu obsługę "OE" przejęły lokomotywy elektryczne. Czy można ustalić jakie to były typy poza E17 na odcinku Stuttgart-Monachium ?
Pytam, bo jest sporo typów lokomotyw DRG w ofercie producentów taboru i może coś by się dało wybrać.
Acha, po 1933 roku (a może też przed ?) od Stuttgartu do Strassburga pociąg obsługiwany był przez BR39 (francuska czy niemiecka ?), jak wskazał kolega
@RS11 tak ?
A tak w ogóle to czy ktoś znalazł w necie zdjęcie "OE" z lat 1927-1937 z lokomotywą elektryczną ?