• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

O taborze USA

OP
OP
D

Dariusz

Gość
....jakiego jedynie nowego pudla. To jest kompletny wagon. Wszystko oprocz wozkow i sprzegow jest (sa tez kalkomanie). Nie kazdy montuje te same sprzegi i wozki bo sa rozni producenci tego typu rzeczy. Ja we wszystkich modelach montuje #58 Kadee a inne wyrzucam. To samo z kolami i wozkami. W towarowych wagonach staram sie montowac wozki TMW bo sa najbardziej realistycznie odtworzone.
 

Twardy

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Dariusz , czy spotkałeś na rynku amerykańskim te wagony chodzi mi o Hi-Level
produkowane w wielkości N - 1:160 ?
Proszę nie mylić z Superliner`em.
Jeżeli tak to gdzie są one dostępne ?
Może masz jakieś ciekawe linki dotyczące tych wagonów ?
 

Załączniki

OP
OP
D

Dariusz

Gość
Mowiac szczerze nie pamietam. Jak nie Kato to moze stary Bachmann kiedys to robil ale pewny nie jestem. W brassie tych wagonow w N nie widzialem.
 

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
6.107 145 0

Twardy

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Dariusz napisał(a):
W brassie tych wagonow w N nie widzialem.
a ja akurat kiedyś trafiłem na ebay`u na nie w brasie ale poszły za jakąś straszną cenę .
Poza tym nie muszą być w brasie .
Dariusz napisał(a):
Jak nie Kato to moze stary Bachmann
Kato robi tylko superlinera , Hi-level nie robią , Bachmann też nie robi .
Misiek napisał(a):
a ja trafiłem ostatnio na taką dziwną firmę
No ale ta firma też nie robi Hi-Level`ów .
 
OP
OP
D

Dariusz

Gość
Wagony, ktore zamiesciles na zdjeciach jezdzily pozniej w pociagach Amtraka i to bardzo dlugo bo po 1970 roku Santa Fe przekazala caly tabor pasazerski Amtrakowi. Natomiast C&NW miala Hi-lewel podobne do tych jezdzacych dzis w Metrze.
 

Twardy

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
pawelasty44 napisał(a):
W N-ce to nie będzie trudne chyba. Tak myślę lecz mogę się mylić.
Zgadza się mylisz się ;)
Wykonanie w eNce będzie trudniejsze niż w H0.
P.S.
spróbuj , narysuj i wytraw , oszklij , zrób wnętrze itd.
 
Ł

Łukasz K

Gość
Dariusz napisał(a):
Robil to gosc co sie tym zajmuje. Efekt jak na zdjeciu.
Niech zgadnę....Chris Zygmunt ??

Pięknie to wygląda ;) Od zawsze podziwiałem prace tego człowieka. Kiedyś na Twojej dawnej stronie pokazywałeś spatynowany (chyba przez niego) 2-10-4 kolei Santa Fe. Ten facet ma dar do tej roboty.
 
OP
OP
D

Dariusz

Gość
HO Cysterna Cargill Foods o poj. 19600 galonow. Model produkowany w Chinach dla Inter-Mountain w serii Pinnacle. Znakomicie wyskalowane barierki i elementy ukladu hamulcowego (plastik i metal). Zdjecie sprzed wymiany sprzegow na metalowe Kadee #58.
Model ma znakomite wlasciwosci jezdne. Kupilem go wczoraj za 50% ceny czyli $17.00 + podatek (sklep mial pare sztuk na wyprzedazy. Cena detaliczna wynosila $32.98
Po silnym powiekszeniu da sie przeczytac wszystkie napisy.

Tak sobie mysle jakby takie cos ucharakteryzowac na PKP. Dodac zderzaki, zalozyc te lapki-sprzegi i dupnac taki wielki napis PKP Cargo. A potem puscic to na allegro jako prototyp epoki ktorejs tam z kolei.
 

Załączniki

OP
OP
D

Dariusz

Gość
Model SD70ACE firmy MTH made in China.
Znakomity detal, wlasciwosci jezdne oraz dzwiek.Wszystkie zaluzje maja przeswity, pieknie odtworzono wentylatory.
W tych modelach producent zastosowal zdalnie sterowane sprzegi automatyczne kompatybilne z Kadee. Wiecej zdjec na Martelu
 

Załączniki

OP
OP
D

Dariusz

Gość
Sporo nowosci zaprezentowaly wczoraj firmy na dorocznych targach Train Fest w Milwaukee.
Najwiecej Broadway Limited i Athearn.
3 wybrane nowosci BLI:
1. Sklad Daylight juz nie dlugo bedzie w sklepach.
2. Centipede model probny.
3. Q-2 Pennsy model probny wymagajacy jeszcze poprawek.
Wiecej zdjec modeli innych producentow zamieszcze na Martelu.
 

Załączniki

OP
OP
D

Dariusz

Gość
Znajomy przyslal mi zdjecie swojego modelu w O po delikatnym pobrudzeniu. Trzeba przyznac, ze modele pobrudzone prezentuja sie duzo bardziej realistycznie i nawet ladniej niz fabrycznie nowe i ze swoimi parowozami bede chcial zrobic to samo.
 

Załączniki

Podobne wątki