@am-70 ...Jeśli dobrze widzę to przydział do stacji Warszawa... ale nie wiem jaka (słabo widać). Patrząc na linię przejścia czoła w dach chyba nie będzie to wykonanie jak w wagonach
ROCO , gdzie zaokrąglenie jest o wiele mniejsze i bardziej przypomina to, co obserwowaliśmy w rzeczywistości (ten Tillig przejściem ściany czołowej w dach bardziej przypomina wagony
Gosa). Tu chyba Tillig nadal korzysta ze starych form. Szkoda, że wspomniane wagony od ROCO nie będą oznakowane w epoce IVc jak ten Tillig, tylko IVb.
W obu przypadkach mowa o YB/70, ale patrząc na szczegóły, np. dwa stopnie w Tilligu, uchwyty drzwi w zagłębieniu, nieco inna linia dachu i przejście ściany czołowej w dach, kilka innych rzeczy - to wskazuje jednak na nieco inny typ wagonu niż to co proponuje Roco.