tu :
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3000/exact-train-news-2025-03_pdf
są cztery nowe pozycje PKP
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3000/exact-train-news-2025-03_pdf
są cztery nowe pozycje PKP
- EX23720 - brankard (ex Pwgs44), epoka III, "szary", (bez żadnych dodatkowych szczegółów na stronie);
- EX23725 - brankard (ex Pwgs44), epoka III, "brązowy", dach pokryty blachą, (bez żadnych dodatkowych szczegółów na stronie);
- EX23711 - zestaw 2 wagonów krytych (ex Gm(h)s Bremen), epoka IIIb (*) - jeden "szary" z dachem "normalnym", Kddth (!) 0 106 133 (wg grafiki na stronie), drugi "brązowy" z dachem "polskim vel polisch/polish" (do wyboru, cokolwiek to znaczy), Kddth 151 208 (wg grafiki na stronie), z naszej epoki IIIc*, tj. przejściowej z orłem, zgodnie z serią - z pomostem hamulcowym, oraz ze zmienionymi otworami ładunkowymi/wentylacyjnymi;
- EX23715 - zestaw 2 wagonów krytych (ex Gm(h)s Bremen), epoka IVa, oba "brązowe" - jeden z dachem z blachy oraz ze zmienionymi otworami ładunkowymi/wentylacyjnymi, .Gklm (Kdt) 21 51 114 4 192-3 (wg grafiki na stronie), drugi z dachem "polskim" (jw., ale na jedynej wizualizacji z "katalogu" - pokrycie dachu blachą w układzie podobnym do wagonów rodziny 1K), tenże drugi - również z pomostem hamulcowym, .Gklm (Kdth) 27 51 114 4 154-7.
Ciekaw jestem tylko, czy oznakowanie to inwencja własna tego producenta, czy może jednak korzystają z fachowych usług ...?
-
12
-
2
- Pokaż wszystkie