Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ciekawe, że Piko zapowiedziało miniaturę EU07-359 w zielonym malowaniu, a ta sama lokomotywa została zapowiedziana przez Schlesienmodelle w malowaniu PKP Cargo
PIKO opublikowało zapowiedzi tylko na I połowę roku, czyli po prostu zmieniło politykę informacyjną. W połowie roku można się spodziewać zapowiedzi nowości na II połowę roku. Poniżej lista nowości w kolejności według miesięcy:
PIKO 96397 (wersja analogowa)
PIKO 96398 (wersja cyfrowa z dźwiękiem)
- lokomotywa elektryczna EU07-359 PKP Cargo Zakład Taboru w Szczecinie
- koniec lipca:
PIKO 50737 (wersja analogowa)
PIKO 50738 (wersja cyfrowa z dźwiękiem oraz generatorem dymu, system DC)
PIKO 50739 (wersja cyfrowa z dźwiękiem oraz generatorem dymu, system AC)
- lokomotywa parowa serii TKi3 PKP
PIKO 99525 - katalog z ofertą nowości na I połowę 2025 roku
Druga połowa roku zapowiada się znowu bardzo ciężka - ST44, ET22, SU46, SU45, ET41, EP09, TKt48, trzecia nowa forma... i jeszcze wagony! Pozostaje czekać na publikację nowości na II półrocze 2025 roku ...
Remku wszystko od razu że sklepów nie wyjdzie, nowości 2024 w zdecydowanej większości jeszcze zalegają na półkach w sklepach. Być może zmiana polityki wynika również i z tego, że dużo modeli zalega, a po części nie chcą być zbyt transparentni przed konkurencją. A może jeszcze jakieś nowości są w opracowaniu...kto wie
Czyli podobnie jak w roku 2024.
Kumulacja i wysyp modeli nastąpił w drugim kwartale tj. zaraz po wakacjach i w okresie jesienno-zimowym.
Reasumując. Coś tam pokazali, nie za dużo, na rozgrzewkę, a poważna jazda zacznie się już po wakacjach .
Druga połowa roku zapowiada się znowu bardzo ciężka - ST44, ET22, SU46, SU45, ET41, EP09, TKt48, trzecia nowa forma... i jeszcze wagony! Pozostaje czekać na publikację nowości na II półrocze 2025 roku ...
Trochę dziwna ta polityka PIKO dotycząca niepełnego katalogu z "nowościami". Tym bardziej, że nie ma żadnej oficjalnej informacji, że mamy do czynie z jego pierwszą częścią.
Druga połowa roku zapowiada się znowu bardzo ciężka - ST44, ET22, SU46, SU45, ET41, EP09, TKt48, trzecia nowa forma... i jeszcze wagony! Pozostaje czekać na publikację nowości na II półrocze 2025 roku ...
A już miałem nadzieję, że w tym roku odetchniemy od ST44, ET22, ET21 czy SP/SU45 Bo mam wrażenie, że ostatnie modele tych lokomotyw były wydawane na "siłę". Kolejne "żółte czoło", "żółty paseczek"... Rok oddechu, chyba by im dobrze zrobił.
Porównujesz dwa różne typy zawieszenia pudła. Do tego wersję z klimatyzacją oraz bez i się dziwisz że są inne. Po drugie to jedna jest z 90 roku, druga z 96, a konstrukcja EP09 zmieniała się praktycznie co jeden egzemplarz.
Mieliśmy wyścig elektryków EP09, to teraz zacznie się wyścig czajników między dwoma TKt48...? Który pierwszy się pokaże?
Skoro Piko pokazało dekoder do TKt48...
Zaskoczenie jest i owszem, ale czy dziwna. Pozwala na bardziej elastyczne podejście do tego co się na rynku w danej chwili dzieje. Takie odkrywanie kart od razu, zaraz na początku powoduje związanie rąk, ograniczenie możliwości wprowadzenia korekt i zmian. A konkurencja czuwa .