Wizualizacja modelu TKi3 pozwala na „zabawę w przypuszczenia” w kwestii numeru inwentarzowego. Mam nadzieję, że nikt nie zhejtuje za taki komentarz na ten temat.
Na wizualizacji widzimy na przykład charakterystyczne umiejscowienie zbiornika na sprężone powietrze, który znajduje się nie przed przednim wózkiem tocznym, ale za skrzynią węglową. Także i sama skrzynia węglowa posiada podwyższone zabudowanie. W kwestii czołownicy parowozu zauważyć można inaczej zabudowaną, skośną blachę pod pomostem (oznaczone w żółtym kółku na screenshocie). Przeglądając dostępne w sieci zdjęcia parowozów TKi3 można zauważyć, że wszystkie te elementy posiadał na przykład TKi3-26 (zachowany obecnie w Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej).
(Zdjęcie TKi3-26 ze strony: http://www.polskieparowozy.pl/index2.php?desc=on&par=tki3-26)
Na wizualizacji widzimy na przykład charakterystyczne umiejscowienie zbiornika na sprężone powietrze, który znajduje się nie przed przednim wózkiem tocznym, ale za skrzynią węglową. Także i sama skrzynia węglowa posiada podwyższone zabudowanie. W kwestii czołownicy parowozu zauważyć można inaczej zabudowaną, skośną blachę pod pomostem (oznaczone w żółtym kółku na screenshocie). Przeglądając dostępne w sieci zdjęcia parowozów TKi3 można zauważyć, że wszystkie te elementy posiadał na przykład TKi3-26 (zachowany obecnie w Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej).
(Zdjęcie TKi3-26 ze strony: http://www.polskieparowozy.pl/index2.php?desc=on&par=tki3-26)