Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Przynajmniej od wagonu 139A pierwsze klasy miały numer nieparzysty, w przeciwieństwie do 112A. Nie wiadomo dlaczego tylko te dwa typy czyli 139A i 145A.
A ja się zastanawiam, co skłoniło ACME do wznowienia tego konkretnego zestawu Z tego co wyczytałem w archiwalny wpisach na Forum, już w momencie pierwszego wydania zestaw ten nie należał do najbardziej oczekiwanego, tak jak chociażby zestaw "Chrobry" czy teraz "Lech". Tym bardziej, że składa się tylko z jednego wagonu polskiej budowy a pozostałe dwa są produkcji NRD.
Mi też brakuje jedynki 139A i trzymam kciuki, żeby ACME wypuściło taki wagon, możliwie bez logo IC InterCity.
Oczywiście oby także kolejne zielone 136A
Co prawda jeżeli dobrze wypatrzyłem, to konkretnie w Ost-West-Express nie jeździł z jedynką, ale z chęcią odtworzyłbym inne pociągi międzynarodowe, w tym te na Frankfurt/Lipsk.
No i pewne foto z FB: "Wrocławska EU07-101 z pociągiem 16001 relacji Warszawa Wsch. - Frankfurt am Main mija Wrocław Muchobór. 25.09.1993r."
Szkoda tylko, że będą te same numery. Mnie interesują wagony w malowaniu "Tannengrün" czyli choinkowo-zielonym w jakim wychodziły wagonu z Cegielskiego czyli te ciemno zielone, ale jak na razie to tylko właśnie tylko ten jeden Z2 z OstWesta miał takie malowanie, reszta jak i luzem wydane 136A miały już zieleń jaśniejszą, a te nawet w Berolinie jako InterExpress jeszcze nie jeździły.
Dokładnie tak,, tęczówka, papuga,, miała trumienne od początku czyli od września 1996 roku jak pierwsze egzemplarze dotarły z fabryki na stacje Warszawa Grochów
Info od zaprzyjaźnionego sprzedawcy, że w tym roku na EN57 Piko nie ma co liczyć. Aktualnie jest to ostatni tydzień grudnia 2022 ale już dostali informacje, że to nie ostateczny termin.
Info od zaprzyjaźnionego sprzedawcy, że w tym roku na EN57 Piko nie ma co liczyć. Aktualnie jest to ostatni tydzień grudnia 2022 ale już dostali informacje, że to nie ostateczny termin.
Wygląda na to, że w przyszłym roku będziemy mieli min. ze dwa wypusty kibla. Zakładam, że tak znaczne opóźnienie dotyczy pierwszego wypustu, a pozostałe będą już wychodzić "w miarę punktualnie".
Tego nie wie nikt. Aktualny termin to 28 grudzień z zapowiedzią dalszego przesunięcia terminu. Niestety nikt nie jest w stanie powiedzieć o ile. Sam czekam na tego kibla, mam zamówionego od pierwszych zapowiedzi. Jeszcze miesiąc temu terminem był 20 październik. Wszystko zmienia się z tygodnia na tydzień.
PIKO 97304
112A - PL-PKPIC 50 5119-78 252-0 A9ou 1251 [ Stacja KRAKÓW ] [REV|???|21.03.13]
111A - PL-PKPIC 5051 20-30 431-4 B10ou [ Stacja KATOWICE ] [REV|???|29.09.13]
- źródło: piko-shop.de
Pierwowzór wagonu 2 klasy:
- źródło: wgk.cal.pl/details.php?image_id=14961
- autor: Leszek Matula - Leszek_Matula
- opis: "14.02.2015 r. Katowice. Rzadki już widok wagonu z V max 140 km/godz. Tutaj katowicki 111Ah jest podstawiany w składzie TLK 45104 "Rawa" Katowice - Gdynia Gł. w perony stacji początkowej."
Wygląda na to, że w przyszłym roku będziemy mieli min. ze dwa wypusty kibla. Zakładam, że tak znaczne opóźnienie dotyczy pierwszego wypustu, a pozostałe będą już wychodzić "w miarę punktualnie".