• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2022

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
6.929 121 1
Krótkie uzupełnienie wpisu - najnowsze zdjęcia modelu lokomotywy spalinowej BR 232 od PIKO (52916, 52917)

PROTOR S.A. - BR232-660, D-PROT, 92 80 1232 660 1, Naprawa P4 21.07.15

39104_52916.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg


Ps. Niestety, producent kolejny raz wybrał do odtworzenia w miniaturze lokomotywę zarejestrowaną w Niemczech:(

Źródło: piko-shop.de
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.143 129 19
I znowu źle dobrana baza. Żaluzje, listwy, tabliczka... Nie wspomnę o wykonaniu....
Tu oryginał.
Raczej źle wybrany pierwowzór do odwzorowania ;) ... wszak innej bazy nie mają :rolleyes: .
Ps. Niestety, producent kolejny raz wybrał do odtworzenia w miniaturze lokomotywę zarejestrowaną w Niemczech:(
Cóż... jest to chyba jedyna "Ludmiła" eksploatowana przez PROTOR, która jest własnością PROTORu i co za tym idzie, nosi firmowy schemat malowania. Natomiast fakt rejestracji w Niemczech wcale nie przekreśla tego, że lokomotywa może być eksploatowana w Polsce. Powiem więcej - ta konkretna jest chyba głównie, jeśli nie wyłącznie, eksploatowana w Polsce, a nawet pojawiała się w moim regionie :) :

https://jslektury.blogspot.com/2022/01/cedrob.html

Z resztą zdjęcie w katalogu firmy PIKO jest autorstwa kolegi z Brodnicy, który sfotografował tę maszynę właśnie w Brodnicy :D !

- autor: Oliwier Bonawenturski - @obonek

37017_52916_id=30082.jpg
- źródło: piko-shop.de

Karta lokomotywy - BR232-660
 
Ostatnio edytowane:

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
6.929 121 1
Kolejna, po Roco, smutna informacja, tym razem ze strony PIKO:(
Jak informuje na swojej stronie facebookowej Sklep Modelarski shop.dcc24.eu, niemiecki producent podnosi od 1 sierpnia br. o 5 % ceny
na wszystkie swoje produkty:mad:

Szanowni Klienci,
informujemy, że od 1 sierpnia firma Piko podnosi ceny wszystkich
produktów o 5%.
Do wyczerpania zapasów magazynowych (dotyczy dostępnych produktów)
zapraszamy do zakupu modeli Piko w "starych" cenach

Produkty Piko znajdą Państwo na naszej stronie - https://shop.dcc24.eu/pl/867-piko-modele
Jednocześnie przekazujemy, że firma Piko poinformowała nas, że
zamówienia widniejące w systemie Piko jako niezrealizowane będą wysyłane
z uwzględnieniem starych cen zakupu. Dotyczy to modeli, które jeszcze
nie ukazały się w sprzedaży i są zapowiedziane jako nowość na 2022.

Zespół DCC24.eu

Cóż, obłędu cenowego ciąg dalszy...
 

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
3.117 87 0

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.586 51 2
Czy ma ktoś już nowy zestaw 2 wagonow PKP IC - Piko 97304 - i mógłby zdradzić przydział wagonów i daty rewizji?
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.143 129 19
PIKO 97304
112A - PL-PKPIC 50 5119-78 252-0 A9ou 1251 [ Stacja KRAKÓW ] [REV|???|21.03.13]
111A - PL-PKPIC 5051 20-30 431-4 B10ou [ Stacja KATOWICE ] [REV|???|29.09.13]

39252_97304_id=30353.jpg

- źródło: piko-shop.de

Pierwowzór wagonu 2 klasy:

- źródło: wgk.cal.pl/details.php?image_id=14961
- autor: Leszek Matula - Leszek_Matula
- opis: "14.02.2015 r. Katowice. Rzadki już widok wagonu z V max 140 km/godz. Tutaj katowicki 111Ah jest podstawiany w składzie TLK 45104 "Rawa" Katowice - Gdynia Gł. w perony stacji początkowej."

2015.02.14. - Katowice - wagon 111Ah 50 51 20-30 431-4 B10ou Stacja KATOWICE, w skł. poc. TLK...jpg
 

feymo

Aktywny użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
532 3 0
Krótkie uzupełnienie wpisu - najnowsze zdjęcia modelu lokomotywy spalinowej BR 232 od PIKO (52916, 52917)

PROTOR S.A. - BR232-660, D-PROT, 92 80 1232 660 1, Naprawa P4 21.07.15

Zobacz załącznik 908471 Zobacz załącznik 908472 Zobacz załącznik 908473 Zobacz załącznik 908474

Ps. Niestety, producent kolejny raz wybrał do odtworzenia w miniaturze lokomotywę zarejestrowaną w Niemczech:(

Źródło: piko-shop.de
Niestety nie da się zarejestrować/przenieść lok zakupionych z zagranicy do narodowego rejestru pojazdów kolejowych. Zreszta dziś już jest tylko europejski rejestr EVR. Stąd w tym przypadku pojawia się w VKM D zamiast PL pomimo tego ze lok wyposażony tylko w polskie systemy bezpieczeństwa. Ot takie prawo ale jaka gratka dla niemieckich kolekcjonerów
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 28
Tabor 385
Tabor 382

Podobne wątki